بانک مرکزی، پاسخ کامل بانک مرکزی به 96.5درصد از درخواست های مردمی

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران - پرونده 96.5٪ از درخواست های مخاطبان در سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی طی بازه زمانی آبان و آذر ماه امسال به مرحله نهایی رسید و بسته شد.

بانک مرکزی، پاسخ کامل بانک مرکزی به 96.5درصد از درخواست های مردمی

به گزارش روابط عمومی، سامانه ارتباطات مردمی این بانک به طور میانگین روزانه 520 تماس مردمی را ثبت و رسیدگی می نماید. بانک مرکزی در بازه زمانی ذکر شده به بیش از 20 هزار تماس مخاطبان خود پاسخ داده است که 63درصد تماس ها به صورت برخط توسط کارشناسان سامانه هدایت شده و پاسخ مقتضی را دریافت نموده اند.

37 درصد درخواست ها نیز پس از ثبت به کارشناسان ادارات تخصصی ارجاع و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است این تماس ها به وسیله شماره 2706 و پورتال این بانک به آدرسwww.crm.cbi.ir به ثبت رسیده است.

همچنین در این بازه زمانی 53.4 درصد تماس ها با موضوع تسهیلات و 29درصد آنها با موضوع خدمات بانکی و 12درصد با موضوع خدمات ارزی بوده است.

لازم به ذکر است سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به شماره 2706 دهم آبان ماه امسال با هدف تسهیل و یکپارچه¬سازی امر پاسخگویی توسط دکتر همتی رونمایی شد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1410

به "بانک مرکزی، پاسخ کامل بانک مرکزی به 96.5درصد از درخواست های مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مرکزی، پاسخ کامل بانک مرکزی به 96.5درصد از درخواست های مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید