ببینید ، تشکر ویژه و خطرناک تام کروز از بینندگان فیلمش

به گزارش مجله شرقیا، تام کروز که برای فیلمبرداری قسمت تازه ماموریت غیرممکن در آفریقای جنوبی به سرمی برد، در حالی که از هواپیما پرید از حمایت مخاطبان فیلم تاپ گان تشکر کرد.

ببینید ، تشکر ویژه و خطرناک تام کروز از بینندگان فیلمش

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، تام کروز با بیان این که در حال حاضر در کنار کریستوفر مک کوایر در آفریقای جنوبی مشغول فیلمبرداری قسمت اول و دوم از سری فیلمهای ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ است از هواپیما به بیرون پرید. او بعلاوه از حمایت مخاطبان فیلم سینمایی تاپ گان: ماوریک نیز تشکر کرد.

این فیلم که کارگردانی آن را نیز کریستوفر مک کوایر بر عهده داشته سال جاری با بودجه 170 میلیون دلاری اکران شد و در نهایت با فروش حدود 1.4 میلیارد دلاری، به پرفروش ترین فیلم سال 2022 و کارنامه تام کروز تبدیل شد.

فیلم ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ با بازگشت چندین چهره دیگر این مجموعه فیلم اکشن از جمله وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی و هنری چرنی همراه می گردد که اغلب بدلکاری ها و صحنه خطرناک آن نیز به وسیله تام کروز انجام می گردد.

  • جایزه تام کروز برای نجات سینمای آمریکا
  • تام کروز دست بردار نیست! | بازگشت دوباره تاپ گان:ماوریک به سینماها

قسمت نخست ماموریت: غیرممکن: روزشمار مرگ در تاریخ 14 جولای 2023 به وسیله پارامونت پیکچرز در سینماها اکران خواهد شد و قسمت دوم آن نیز در حال حاضر برای اکران در 28 ژوئن 2024 برنامه ریزی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2187

به "ببینید ، تشکر ویژه و خطرناک تام کروز از بینندگان فیلمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، تشکر ویژه و خطرناک تام کروز از بینندگان فیلمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید