طراحی خانه ویلایی مدرن: تاکسی هایی که به باغچه های کوچک تبدیل شدند

به گزارش مجله شرقیا، یک شرکت تاکسیرانی آسیب دیده از کرونا، تاکسی های فرسوده خود را برای کاشت گیاه و سبزیجات مورد استفاده قرار داد.

طراحی خانه ویلایی مدرن: تاکسی هایی که به باغچه های کوچک تبدیل شدند

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار، براساس تحقیقاتی که طی سال های اخیر اجرا شده، ثابت شد که سر و کار داشتن با گل و گیاه و نگهداری از آن ها برای روحیه انسان و شادابی و طراوت مکان ها بسیار موثر و خوشایند است. به همین علت بسیاری از افراد در خانه های خود مکان هایی را به نگهداری از گیاهان اختصاص می دهند و بعضی هم با به کارگیری ایده های نو و خلاقانه، گیاهان را در شرایط متفاوتی رشد می دهند.

تصاویری که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و توجه بعضی مخاطبان را به خود جلب نموده هم یکی از همین ایده های خلاقانه است که در پارکینگ یک شرکت تاکسیرانی در تایلند پیاده سازی شده است. صاحب این شرکت تاکسیرانی در بانکوک مرکز تایلند که در پی شیوع ویروس کرونا به شدت آسیب دیده، به کارکنان خود اجازه داده تا از وسایل نقلیه برای پرورش سبزیجات استفاده نمایند. به گفته رئیس شرکت و کارکنان، آن ها هنگام پرورش و تهیه سبزیجات از استرس دور می شوند و به نوعی به آرامش می رسند.

در ادامه، تصاویری از تاکسی هایی که به باغچه های کوچک تبدیل شده اند را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1806

به "طراحی خانه ویلایی مدرن: تاکسی هایی که به باغچه های کوچک تبدیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی مدرن: تاکسی هایی که به باغچه های کوچک تبدیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید