تست آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی

به گزارش مجله شرقیا، یک شرکت دانش بنیان پیروز به طراحی اپلیکیشن آسپینا به منظور تست لوازم آرایشی و بهداشتی در گوشی های هوشمند پیش از خرید شد.

تست آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، پیغام توحیدی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار در خصوص اپلیکیشن فراوریی این شرکت که امروز یکشنبه 10 بهمن ماه جاری در هتل اسپیناس پالاس رونمایی شد، گفت: شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه و با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز جهان، پروژه های متفاوتی را در سطح کشور به پایان رسانده و افتخاراتی نیز در این زمینه به دست آورده است. این اپلیکیشن نیز به منظور تهیه لوازم آرایشی با تست کردن آن در گوشی طراحی و فراوری شده است.

وی اضافه کرد: این اپلیکیشن با یاری هوش مصنوعی و طبق آخرین تکنولوژی روز جهان طراحی شده است که طی آن به کاربران این امکان را می دهد که با فعال کردن سلفی دوربین گوشی خود، المان های آرایشی و زیبایی را به صورت کاملا واقعی مشاهده نموده و اگر محصولی را پسند کردند آن را همان لحظه خریداری نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار با بیان اینکه نمونه مشابه داخل محصول فراوریی این شرکت در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ما با هزینه کمتر و تیم خوبی که در اختیار داریم توانسته ایم محصول خود را با کمترین قیمت در قیاس با نمونه آمریکایی، فراوری و روانه بازار کنیم. ضمن اینکه محصول ما قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی است.

توحیدی بازار هدف اپلیکیشن آسپینا را قشر جوان و بانوان عنوان نمود و گفت: با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمند کاربران می توانند از امکانات آن به صورت آنلاین استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آزیموت نگار در خصوص صادرات این محصول نیز اظهار کرد: برای صادرات محصولمان با چندین کشور مذاکره داشته ایم و تا دو ماهه آینده اقدام به راه اندازی شرکتی در کشور کانادا می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2045

به "تست آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید