جوانسازی صورت در یک جلسه

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: همه افراد ترجیح می دهند که صورتی زیبا و جوان داشته باشند، چیزی که با گذر زمان و افزایش سن نیز دستخوش تغییرات زیادی نشود و همواره شفاف و بدون چین و چروک باقی بماند. در این میان علم پزشکی و زیبایی، روش های بسیاری را ابداع نموده که با یاری آن ها می توان پوستی شفاف و جوان داشت. در این میان با شما هستیم تا به معرفی و آنالیز بعضی از روش های جوانسازی صورت در یک جلسه بپردازیم.

جوانسازی صورت در یک جلسه

تزریق ژل

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های جوانسازی صورت در یک جلسه استفاده از تزریق ژل است. این روش با یاری فیلر و یا پرنماینده ها و حجم دهنده پوستی صورت می گیرد که ساختاری مشابه ژل دارند و می توانند در جوانسازی پوست تأثیرگذار باشند. با یاری تزریق این نوع از ژل ها می توان حجم از دسته صورت را بهبود بخشید و یا چین و چروک ها را نیز رفع کرد. علاوه بر این بسیاری از افراد نیز با یاری تزریق ژل به شکل دهی انحنا های سطحی یا همان کانتور صورت نیز می پردازند.

جهت مشاوره رایگان با دکتر پیروان و بهرمندی از 20 درصد تخفیف کلیک کنید.

به طور کلی کاربرد های تزریق ژل را می توان در مواردی دسته بندی کرد:

  • حجم دهی صورت:

    در بسیاری از مواقع فیلر های پوستی و تزریق ژل می تواند در برجسته تر کردن و همین طور حجم دهی بخش هایی از صورت مانند لب، چانه، گونه و... مورداستفاده قرار بگیرد.
  • رفع کردن چین و چروک:

    یکی دیگر از مزایا و کاربرد های استفاده از روش تزریق ژل رفع کردن چین و چروک های صورت است. به همین دلیل هم معمولاً تزریق ژل معمولاً در بخش هایی مانند لب ها، گونه ها، پلک ها و... صورت می گیرد. علاوه بر این باید بگوییم که تزریق ژل می تواند برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و همین طور رفع کردن افتادگی پوست صورت نیز تأثیرگذار باشد.
  • زیبایی بینی:

    بعضی از افراد برای زیبایی و همین طور اصلاح فرم بینی خود بدون احتیاج به جراحی به سراغ استفاده از روش تزریق ژل می فرایند.
  • جوانسازی دست ها:

    یکی دیگر از کاربرد های استفاده از روش تزریق ژل جوانسازی دست هاست. فیلر های پوستی یاری می نمایند که چین و چروک های پوست دست شما پر شده و جوان تر به نظر برسد. با این حال باید بگوییم که این روش توسط FDA هنوز تائید نشده است.

استفاده از روش تزریق ژل برای جوانسازی صورت در یک جلسه می تواند مزایای بسیاری را به دنبال داشته باشد. برای مثال نتیجه سریع و بلافاصله ای این روش یکی از اصلی ترین مزایای آن به شمار می آید. علاوه بر این عدم احتیاج به جراحی، نداشتن دوره نقاهت و استراحت، درصد بالای رضایت، به دست آوردن نتایج طبیعی، عدم احتیاج به داروی آرامش بخش، قابل اجرا بودن ظرف کمتر از نیم ساعت، قابلیت برگشت و اصلاح نتیجه، داشتن تأییدیه ایمنی و... نیز از دیگر مزایای استفاده از تزریق ژل برای جوانسازی صورت در یک جلسه به شمار می آید.

تزریق بوتاکس

از دیگر روش های جوانسازی صورت در یک جلسه که معمولاً هواداران بسیاری هم دارد تزریق بوتاکس است. بوتاکس در واقع سمی به نام بوتولینوم است که در زیر پوست تزریق شده و موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه از صورت و دیر نتیجه از بین رفتن چین و چروک می گردد. معمولاً پزشکان توصیه می نمایند که بوتاکس بعد از هر چند ماه تمدید گردد. به همین دلیل هم می توان گفت که معمولاً می توان به طور متوسط بین 3 تا 6 ماه بعد از تزریق، برای نوبت بعدی اقدام کرد.

معمولاً استفاده از این روش جوانسازی برای افراد مختلفی مثل افراد کمتر از 18 سال، زنان باردار یا شیرده، بیماران قلبی عروقی حاد، بیماران ام اس یا نارسایی کلیه و... ممنوع شناخته می گردد.

کاربرد های تزریق بوتاکس را می توان در این موارد خلاصه کرد:

  • درمان چین و چروک:

    با تزریق بوتاکس به زیر پوست می توان عضلات آن را فلج و شل نموده و در نتیجه چین و چروک ها را از بین برد.
  • از بین بردن میگرن:

    تزریق بوتاکس علاوه بر تأثیرات زیبایی می تواند از نظر درمانی و پزشکی نیز کاربرد هایی همچون از بین بردن نسبی میگرن را به دنبال داشته باشد.
  • بهبود تعریق:

    بسیاری از افراد با تزریق بوتاکس در نواحی مانند زیر بغل از تعریق پوست خود برای مدتی جلوگیری می نمایند.

پلاسما تراپی

پلاسما تراپی نیز امروزه به عنوان یکی دیگر از روش های جوانسازی صورت در یک جلسه شناخته می گردد. پلاسما تراپی در واقع درمان نوآورانه ای است که با دستگاه پلاسما جت به کار می رود. پلاسما جت با فراوری پلاسما می تواند در انقباض سریع و تنگی فیبر های دور چشم در جوانسازی صورت تأثیرگذار باشد. علاوه بر این لکه های زیری پوست نیز با یاری این روش تا حدودی بهبود می یابند. این روش باعث خونریزی و یا ایجاد صدماتی برای بافت های مجاور نمی گردد و به همین دلیل نیز هواداران بسیاری را پیدا نموده است.

یکی از مزایای این روش مدت زمان یاری آن است. این یعنی شما می توانید جوانسازی صورت در یک جلسه را با یاری پلاسما چت، ظرف 20 تا 30 دقیقه به انتها برسانید. البته پیش از آغاز این فرآیند ضروری است که چیزی حدود نیم ساعت زودتر در مطب حاضر شوید تا با یاری کرم های بی حسی موضعی، آمادگی لازم را برای استفاده از روش پلاسما تراپی پیدا کنید.

همین حالا تماس بگیرید.

021-88412773

09350538868

تماس مسقیم با دکتر پیروان از ساعت 18 تا 20

09053126541

کاربرد پلاسما تراپی را می تواند در این عناوین خلاصه کرد:

  • کشیدن پوست صورت و بدن:

    با یاری روش پلاسما تراپی می توان کشیدگی هایی را بر روی پوست صورت و بدن ایجاد کرد و در جوانسازی آن نیز تأثیرگذار بود.
  • درمان آکنه:

    بسیاری از پزشکان پوست و زیبایی با تجویز روش پلاسما تراپی و پلاسما جت آکنه های بیماران را درمان می نمایند.
  • اصلاح اثر زخم:

    پلاسما تراپی می تواند در بهبود و اصلاح اثر زخم هایی که نمی دانید با آن ها چه کنید نیز مؤثر باشد.
  • حذف خالکوبی:

    این روش برای کسانی که به دنبال راه هایی بی خطر و نتیجه بخش برای حذف خالکوبی خود می گردند می تواند بسیار مناسب و ایده آل باشد.
  • علامت های کشیدگی ناف:

    کشیدگی های ناف برای بعضی از افراد بسیار آزاردهنده است و نمی دانند که چگونه می توان از شر آن خلاص شد. به همین دلیل نیز استفاده از پلاسما جت می تواند به عنوان یک راه درمان مؤثر در این باره شناخته گردد.
  • حذف ضایعات و زائده های پوستی خوش خیم:

    بسیاری از پزشکان پوست و زیبایی برای از بین بردن زائده های پوستی خوش خیم از این روش یاری می گیرند.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی نیز به عنوان یکی دیگر از راه های جوانسازی صورت در یک جلسه شناخته می گردد. به طور کلی باید بگوییم که کربوکسی تراپی عمل تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست صورت است. این گاز کاملاً بی ضرر است و به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد. به همین دلیل هم میزان تزریق آن به بدن به طور کامل آنالیز و سنجیده می گردد.

زمانی که این گاز بیش از اندازه مجاز به بدن شما وارد گردد سیستم بدن آن را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می نماید. به همین دلیل هم جریان خون در آن قسمت از بدن افزایش پیدا خواهد نمود. به دنبال آن نیز افزایش جریان خون می تواند باعث افزایش رسیدن به مواد مغذی شده و در نهایت نیز به ترمیم سلولی پوست بیانجامد.

باید این را نیز اضافه کنیم که موارد منع استفاده از روش کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روش های جوانسازی صورت در یک جلسه شامل افرادی همچون زنان باردار، بیماران سرطانی، بیماران دیالیزی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بیماران مبتلا به مسائل مغزی، بیماران مبتلا به کم خونی و... می گردد.

کاربرد های کربوکسی تراپی در نواحی مختلفی از بدن صورت خواهد گرفت:

  • جوانسازی پوست:

    کربوکسی تراپی می تواند در جوانسازی بخش هایی همچون پلک، پوست صورت، گردن، پست دست ها و... نتیجه بخش باشد.
  • از بین بردن تیرگی دور چشم:

    بسیاری از پزشکان با تشخصی استفاده از روش درمانی کربوکسی تراپی، تیرگی های دور چشم را نیز از بین می برند.
  • از بین بردن زخم ناشی از آکنه:

    از بین رفتن زخم آکنه معمولاً مدت طولانی زمان می برد. به همین دلیل هم کربوکسی تراپی می تواند در این میان مؤثر واقع گردد.
  • رفع کردن خطوط دور دهان و خنده:

    بسیاری از افراد ترجیح می دهند که هر چه سریع تر از شر خطوط خنده خود خلاص شوند. به همین دلیل نیز استفاده از روش کربوکسی تراپی می تواند برای آن ها تأثیرگذار باشد.
  • لاغری:

    این روش حتی به عنوان یکی از محبوب ترین روش های لاغری نیز شناخته می گردد، چراکه قدرت و توانایی بسیار خوبی برای مواجهه با چربی های مقاوم بدن نیز دارد. به همین دلیل هم بعد از تزریق دی اکسید کربن به ذخایر چربی، این گاز به اسیدکربنیک تبدیل شده، سلول های چربی را آزاد نموده و یا در خود حل می نماید.
  • از بین بردن ترک پوست:

    کربوکسی تراپی می تواند در کاهش ترک های پوستی و یا حتی کم رنگ کردن آن ها نیز مؤثر باشد. این روش چربی های زیر پوستی را تجزیه نموده و اکسیژن رسانی می نماید. به همین دلیل نیز در بهبود ترک های پوستی تأثیرگذار خواهد بود.

جهت مشاوره رایگان با دکتر پیروان کلیک کنید.

همین حالا تماس بگیرید.

021-88412773

09350538868

تماس مسقیم با دکتر پیروان از ساعت 18 تا 20

09053126541

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@Dr.peirovan

خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شریعتی، نبش کوچه شیوا، ساختمان پزشکان شماره 155، واحد 9

منبع: برترین ها
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1083

به "جوانسازی صورت در یک جلسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانسازی صورت در یک جلسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید