حساب های دولت کانادا هک شدند

به گزارش مجله شرقیا، رمز عبور و نام کاربری 9041 کاربر حساب GCKey به وسیله جعل و تقلب بدست آمد و برای دسترسی به خدمات دولتی استفاده شد.

حساب های دولت کانادا هک شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

مقام های کانادا اعلام کردند، هزاران حساب کاربری برای خدمات دولتی آنلاین در کانادا اخیرا در جریان حملات سایبری هک شدند.

به گزارش ایلنا، به نوشته روزنامه نیشن، دبیرخانه هیات خزانه داری کانادا در بیانیه ای شرح داد: این حملات سرویس GCKey را که توسط حساب های کاربری 30 اداره فدرال و آژانس درآمد کانادا استفاده می شد، هدف گرفتند.

مقامات گفتند: رمز عبور و نام کاربری 9041 کاربر حساب GCKey به وسیله جعل و تقلب بدست آمد و برای دسترسی به خدمات دولتی استفاده شد.

آنها افزودند: تمامی حساب های متاثر از این حملات لغو شده اند. حدود 5500 حساب آژانس درآمد کانادا در این حملات مورد حمله قرار گرفتند. دسترسی به این حساب ها برای حفاظت از اطلاعات اقتصادیات دهندگان به حالت تعلیق درآمده است.

این مقامات در ادامه گفتند: دولت و پلیس فدرال برای تعیین کردن اینکه آیا نقض حریم خصوصی اجرا شده یا خیر و آیا اطلاعاتی از این حساب ها بدست آمده است یا خیر، تحقیقاتی را شروع نموده اند.

براساس گزارش سی بی سی، تعدادی از کانادایی ها از ابتدای ماه اوت گزارش داده اند که اطلاعات بانکی شان در ارتباط با حساب هایشان در آژانس درآمد کانادا تغییر نموده است.

صورت های پرداختی در ارتباط با مزایای اضطراری کانادا که یک بسته یاری اقتصادی است که توسط دولت در واکنش به شیوع پاندمی کرونا به اجرا درآمده، نیز به نام این کاربران اما بدون درخواست آنها منتشر شده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1112

به "حساب های دولت کانادا هک شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "حساب های دولت کانادا هک شدند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب های دولت کانادا هک شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید