خبرنگاران دختر ارومیه ای قهرمان رقابت دوگانه زیر 16 سال کشور شد

به گزارش مجله شرقیا، ارومیه- خبرنگاران- رییس هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی با اشاره به کسب یک مقام اول و یک مقام سوم توسط ورزشکاران استان در مسابقات دوگانه نخبگان کشور گفت: در این رقابت ها، دختر ارومیه ای، قهرمان رده سنی زیر 16 سال کشور شد.

خبرنگاران دختر ارومیه ای قهرمان رقابت دوگانه زیر 16 سال کشور شد

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی دوگانه شامل پنج کیلومتر دو و 13 کیلومتر دوچرخه سواری نخبگان به میزبانی تبریز برگزار گشت و تیم آذربایجان غربی با 6 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد.

وی گفت: در این رقابت، سوین تابع خیام در بخش دختران رده سنی زیر 16 سال به مقام قهرمانی کشور دست یافت و پریا ایرانی نیز مقام سوم این رده را کسب کرد.

رییس هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی اضافه کرد: دیگر ورزشکاران استان در بخش بانوان شامل ثنا غیبی مقام چهارم و معصومه یوسفی مقام هفتم را در رده سنی زیر 14 سال کسب کردند و در بخش آقایان امیرمهدی بخشی مقام چهارم و متین غیبی مقام هفتم رده سنی زیر سال 14 را کسب کردند.

وی ادامه داد: 2 ورزشکار دیگر استان در بخش آقایان که در دوره های قبل عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی کشور را کسب نموده بودند، به دلیل تست مثبت کرونا به مسابقات اعزام نشدند.

مسابقات دواتلون (دوگانه) قهرمانی کشور با حضور 97 ورزشکار در بخش بانوان و 125 ورزشکار در بخش آقایان از 26 استان به میزبانی تبریز برگزار گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1308

به "خبرنگاران دختر ارومیه ای قهرمان رقابت دوگانه زیر 16 سال کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دختر ارومیه ای قهرمان رقابت دوگانه زیر 16 سال کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید