خبر خوش برای محمود فکری و هواداران استقلال در آستانه هفته هشتم لیگ برتر

به گزارش مجله شرقیا، با رفع مصدومیت شیخ دیاباته، حالا محمود فکری امیدوار است که مشکل گلزنی تیمش حل شود. استقلال در هفت بازی امسال در لیگ برتر فقط هفت گل زده است.

خبر خوش برای محمود فکری و هواداران استقلال در آستانه هفته هشتم لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته را آندره آ استراماچونی به استقلال آورد. سرمربی ایتالیایی آبی پوشان در لیگ نوزردهم مهاجم سابق تیم های بنونتو، متز و بوردوی فرانسه را با خود به استقلال آورد و غول 194 سانتی متری اهل مالی محبوب استقلالی ها شد.

دیاباته در دیدار های ابتدایی در لیگ نوزدهم عملکرد درخشانی از خود نشان نداد و در هفته سوم با یک مصدومیت، بازی های زیادی را از دست داد تا باعث شود بسیاری از هواداران و حتی رسانه ها از خرید این مهاجم اهل مالی انتقاد کنند و درباره او این طور قضاوت کنند که این هم یک خرید بنجل خارجی دیگر است، اما دیاباته پس از بازگشت از مصدومیت و در هفته نهم لیگ برتر، موتور گلزنی اش را روشن کرد و با هت تریک در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برابر تراکتور، جواب تمام منتقدانش را داد و در ادامه آنقدر خوب و تاثیرگذار ظاهر شد که توانست عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را از آن خود کند. آن هم در شرایطی که او بسیاری از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. دیاباته به دلیل مصدومیت دربی های رفت و برگشت لیگ نوزدهم را از دست داد، اما در دربی جام حذفی بازی کرد و یکی از پنالتی ها را هم تبدیل به گل کرد.

دیاباته امسال را هم در استقلال ماند، اما از ابتدای لیگ تا به امروز نتوانسته آنطور که استقلالی ها دل شان می خواهد بدرخشد. دیاباته از زمانی که به استقلال آمده بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. این مهاجم گلزن که محبوبیت زیادی هم نزد هواداران استقلال دارد در طول دوران حضورش در استقلال 23 بازی کرده و 23 بازی را به خاطر مصدومیت از دست داده است.

دیاباته که نشان داده گلزن قهاری است، با وجود اینکه در فصل گذشته تنها در 23 دیدار به طور کامل برای استقلال به میدان رفت، ولی پیروز شد 19 گل به ثمر برساند. آمار بسیار خوبی که اگر مصدومیت های شدید به سراغ این بازیکن نمی آمد، باعث می شد تعداد گل های شیخ در فوتبال ایران خیلی بیشتر از این ها باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1408

به "خبر خوش برای محمود فکری و هواداران استقلال در آستانه هفته هشتم لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای محمود فکری و هواداران استقلال در آستانه هفته هشتم لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید