طارمی تا مرز مرگ رفت! ، جانشین ستاره ایرانی انتخاب شد

به گزارش مجله شرقیا، مهاجم تیم ملی ایران اگر به میلان رفته بود در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم ایتالیایی وارد گروه شده بود.

طارمی تا مرز مرگ رفت! ، جانشین ستاره ایرانی انتخاب شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تا چهارشنبه انتقال مهدی طارمی به آث میلان قطعی به نظر می رسید. او با حضور در این تیم می توانست گروه مرگ لیگ قهرمانان را تجربه کند اما طارمی بعد از ملاقات با پینتو دا کاستا، رئیس پورتو، برای فصل 24 - 2023 هم در دراگائو ماندنی شد.

این انتقال با 15میلیون یورو در حال انجام بود که خود بازیکن و مدیر برنامه هایش بر سر رقم دستمزد و پورسانت زیر توافق زدند. آنها معتقدند که پیشنهادهای پیش از میلان به این بازیکن بهتر بود. قرار بود طارمی سالی 1.5میلیون یورو در میلان دستمزد بگیرد.

میلانی ها ناامید از انجام این انتقال در آخرین ساعات سرانجام مهلت نقل وانتقالاتی دیشب سراغ جذب میسن برستو از چلسی رفتند. به این ترتیب طارمی برای چهارمین فصل پیاپی هم با پورتو ادامه خواهد داد و این تیم را برای بازی با بارسلونا همراهی خواهد کرد. پورتو حتی جانشین او را هم خریده بود.

ایوان خایمه، مهاجم 22ساله و اسپانیایی فامالیسائو، خرید تازه پورتو در خط حمله فصل گذشته با 11گل و 5 پاس گل به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ پرتغال انتخاب شده بود. او توانایی بازی به عنوان بازیکن پشت مهاجم، وینگر و هافبک را دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2295

به "طارمی تا مرز مرگ رفت! ، جانشین ستاره ایرانی انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی تا مرز مرگ رفت! ، جانشین ستاره ایرانی انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید