خودرو تازه چری در راه ایران!، عکس

به گزارش مجله شرقیا، گجت نیوز نوشت: چری آریزو 8 تازه با موتور 2 لیتری و قدرت 254 اسب بخاری به بازار آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه قدرتمند Chery Arizzo 8 آشنا می شویم.

خودرو تازه چری در راه ایران!، عکس

چری سال قبل سدان لوکس آریزو 8 را با موتور 1.6 لیتری توربو به بازار عرضه کرد که این پیشرانه می توانست قدرتی برابر با 197 اسب بخار را به فراوری برساند. به همین دلیل این خودروساز چینی اکنون نسخه قدرتمندتر چری آریزو 8 را مجهز به پیشرانه 2 لیتری روانه بازار چین کرد تا بتواند نگاه مشتریان بیشتری را جلب کند.

معرفی چری آریزو 8 نو

مشخصات فنی

آریزو 8 نو به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو TGDI مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر را به فراوری برساند. این پیشرانه در تیگو 8 پرو مکس که در بازار این عرضه شده نیز وجود دارد. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربگس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو آریزو 8 می رسد.

بخش طراحی بیرونی

آریزو 8 نو در بخش ظاهری نسبت به به مدل قبلی خود تغییراتی را تجربه ننموده و در نمای جلوی آن کماکان جلوپنجره بزرگ چند ضلعی با الگوی داخلی مشکی رنگ به چشم می خورد. در بالای جلوپنجره نیز چراغ های افقی باریک و تیزی نصب شده که یک نوار کرومی آنها را به یکدیگر متصل نموده است. این سبکه طراحی باعث شده تا نمایی مشابه محصولات آئودی در این سدان چینی به وجود آید.

در نمای عقب این خودرو نیز در هر طرف سپر دو اگزوز نصب شده است که روی قدرتمند بودن این خودرو تاکید دارد. طول این سدان چینی به 4780 میلی متر، عرض آن 1843 میلی متر، ارتفاع آن 1469 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2790 میلی متر می رسد.

طراحی داخلی

طراحان برای کابین آریزو 8 نو تودوزی چرمی ناپا قهوه ای رنگ را در نظر گرفتند که ترکیب آن با تریم طرحی چوب و مشکی ناپا روی داشبورد توانسته نمای لوکسی را به وجود آورد. این خودرو از چیپ کوالکام 8155 نیز بهره می برد که باعث سریع تر شدن سیستم های داخلی خودرو، ارتقا تشخیص فرمان های صوتی و تعامل بصری سه بعدی می گردد. از سایر ویژگی های این بخش می توان به سیستم دید 540 درجه و سیستم صوتی با 12 بلندگو اشاره نمود.

قیمت چری آریزو 8 نو

آریزو 8 نو بسته به امکانات با قیمتی حدود 18 هزار و 130 دلار تا 20 هزار و 500 دلار در بازار چین به فروش می رسد. لازم به ذکر است مدیران خودرو نیز برنامه عرضه این سدان لوکس چینی را در دستور کار خود قرار داده و مدل های اولیه آن نیز وارد ایران شدند. این خودرو با هر دو پیشرانه 1.6 لیتری و 2 لیتری روانه بازار ایران خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2278

به "خودرو تازه چری در راه ایران!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو تازه چری در راه ایران!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید