دستور عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان ملاقات استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواستار برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری ها شد.

دستور عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان ملاقات استقلال و پرسپولیس

شهاب الدین عزیزی خادم در نامه رسمی به رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت زدایی و سالم سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه ای، شبکه های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داده در اسرع وقت و بدون مصلحت اندیشی، مطابق با آئین نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی صورت بگیرد.

لازم به ذکر است با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری گردد.

هم چنین رئیس فدراسیون در گفت وگو با سرپرست کمیته داوران از خداداد افشاریان خواست اقدامات لازم برای رسیدگی به اشتباهات داوری را داشته باشد تا نه تنها اعتراض ها به قضاوت های اشتباه کاهش پیدا کند، بلکه در هفته های پایانی لیگ هم حقی از تیم ها ضایع نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1670

به "دستور عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان ملاقات استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان ملاقات استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید