آشنایی با دشت های هموار کانادا

به گزارش مجله شرقیا، دشت های هموار , نوع غالب اراضی قطب شمال و جنوب است. دشت های هموار در بالای کوه نشینان در رشته کوه ها نیز وجود دارند , اما بحث در اینجا عموما ً به دشت های هموار شمالی محدود می شود. با زمستان های سرد , تابستان های کوتاه , تابستان های سرد و بارندگی کم , خاک ها نازک یا غایب هستند و پوشش گیاهی تنک است. دشت های هموار مستعد آسیب زیست محیطی هستند. به دلیل تعداد کم گونه های گیاهی و جانوری و شکنندگی زنجیره غذایی , خسارت به هر عنصر زیستگاه ممکن است یک واکنش زنجیره فوری از طریق سیستم داشته باشد. زمین یخ بسته به راحتی توسط تجهیزات سنگین و نشت نفت آسیب می بیند. کسانی که ماهی , شکار و تله برای زندگی دارند , مستقیما ً تحت تاثیر سواستفاده از محیط زیست هستند.

آشنایی با دشت های هموار کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دشت های هموار قطبی در زمین های لم یزرع و لم یزرع و لم یزرع خرس قطبی , در این منطقه , واقع است.

دوره های زمانی طولانی بهار و تابستان به رشد سریع و سریع کمک می کنند. اگرچه بیابان ها تقریبا ً عاری از پوشش گیاهی هستند , خزه ها نسبتا ً سریع اغلب صخره های بزرگ را احاطه کرده اند. در شکاف های سنگی مانند گیاهان بنفش رنگ بنفش زنده می مانند و خود سطوح صخره ای ممکن است از گلسنگ ها حمایت کنند , برخی از گونه های نارنجی و قرمز معرف منظره هستند. این دشت در مناطق خشک و نیمه خشک یافت می شود. خزه ها مشترک هستند و برخی گونه ها ممکن است بر منظره ای که پوشیده از برف است غلبه کنند. علفزارهای کوهستانی و کوهستانی از کوتوله , اغلب بوته های تمشک , بوته ها و زمین های بین آن ها معمولا ً پوشیده از یک فرش ضخیم از گلسنگ ها و خزه ها هستند.

حیوانات متمایز دشت های هموار , مهره ای و خرس های قطبی هستند , به گوزن نر , گوزن نر , خرگوش های نر گوزن شمالی , و موش های صحرایی که در دشت های هموار قطبی تغذیه می کنند و طعمه گرگ ها و روباه ها قطبی می شوند. تعداد کمی از پرندگان , علفزارهای اطراف خود را , جغدها برفی بزرگ و استثناها را می سازند. پرندگان زیادی که به طور معمول در آب و هوای ملایم زندگی می کنند , اغلب به دشت های هموار برای تخم گذاری می فرایند. دو پرنده بزرگ که این کار را می کنند غاز برفی و غاز کانادا هستند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 777

به "آشنایی با دشت های هموار کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دشت های هموار کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید