دوره های آموزش گردشگری در قم مجازی می گردد

به گزارش مجله شرقیا، معاون گردشگری استان قم از برگزاری دوره های آموزش گردشگری به صورت مجازی در این استان اطلاع داد.

دوره های آموزش گردشگری در قم مجازی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان قم، علیرضا مرادی امروز پنجشنبه 19 تیرماه 1399 در جلسه هماهنگی آموزش توریستی که با مدیران موسسات آموزشی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی قم برگزار گردید، اظهار کرد: از مباحث اصلی در زمینه توریستی، آموزش است که می تواند در رونق و توسعه این صنعت تاثیر زیادی داشته باشد.

او ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب، تشریفات و بازاریابی و تبلیغات در توریستی، با آموزش افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند، ارتباط مسقیم دارد.

او به آموزش راهنمایان توریستی اشاره نمود و اضافه کرد: راهنمایان توریستی از ابتدا تا انتهای سفر در کنار توریستان حضور دارند، بنابراین آموزش این افراد نیز تاثیر بسیاری در جذب توریست خواهد داشت.

مرادی به برگزاری دورهای آموزش توریستی در ایام شیوع کرونا اشاره نمود و گفت: در شرایط کنونی بهترین و امن ترین راهکار، برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی است.

او با توجه به اهمیت برگزاری آزمون زبان های خارجی برای راهنمایان توریستی، توضیح داد: آزمون زبان های خارجی باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1127

به "دوره های آموزش گردشگری در قم مجازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزش گردشگری در قم مجازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید