رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم، چیریچ پهلوان است

به گزارش مجله شرقیا، رئس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: برای پیشرفت شنا باید ساختار را تغییر دهیم.

رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم، چیریچ پهلوان است

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا عصر امروز (سه شنبه) ششم آذر 1397 برگزار شدکه که محسن رضوانی در جمع خبرنگاران در خصوص موفقیت تیم ملی واترپلو در بازیهای آسیایی گفت: خوشبختانه در این چهار سال با مربی جوانی به نام الکساندر چیریچ همکاری داشتیم که واقعا پهلوان است و برایش پول و مسائل مادی مهم نیست. من این مدال را مختص به خود نمی دانم و همه کسانی که قبل از من هم در این فدراسیون بودند در آن سهم دارند.

او همچنین در خصوص انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی شنا نیز گفت: می توانید ایمیل های من در مورد مکاتباتم برای جذب مربی خارجی را همین الان ببینید اما واقعا قیمت ها به گونه ای نیست که بتوانیم آن هارا پرداخت کنیم ولی با این حال همه کوشش خود را می کنیم تا ساختار شنای کشور را تغییر دهیم.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: البته محسن سمیع زاده برنامه جدیدی را تدوین نموده که می تواند ساختار شنا را تغییر دهد. البته احتیاج است فعالیت ها در این زمینه بیشتر گردد تا شاهد تغییرات باشیم.

رضوانی همچنین در خصوص واترپلو اضافه نمود: زمانی ما می گفتیم واترپلو را به مدال بازی های آسیایی می رسانیم که همه می خندیدند اما حالا که به این مهم رسیده ایم خوشحالم. با این حال هدف ما طلای بازی های آسیایی است و قول می دهم چهار سال بعد نیز به مدال بازیهای آسیایی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 107

به "رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم، چیریچ پهلوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم، چیریچ پهلوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید