رفرش ریت 120 هرتز تنها برای نمایشگر های Full HD سری گلکسی اس 20 در دسترس خواهد بود!

به گزارش مجله شرقیا، طبق جدیدترین گزارشی که به وسیله موسسه Ice Universe منتشر شده، سامسونگ پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی را در گوشی های گلکسی اس 20 تنها روی نمایشگر های Full HD ممکن می نماید و در وضوح تصویر +QHD، رفرش ریت روی 60 هرتز باقی می ماند!

رفرش ریت 120 هرتز تنها برای نمایشگر های Full HD سری گلکسی اس 20 در دسترس خواهد بود!

کمتر از یک ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی اس 20 سامسونگ زمان باقی مانده و در طول این مدت شایعات و خبرهای زیادی پیرامون تصاویر گوشی ها، تعیینات سخت افزاری و مواردی از این دست منتشر شد که البته صحت یا عدم صحت آن ها به زودی تعیین می گردد.

هرچند چند سالی است که اطلاعات گوشی ها قبل از مراسم معارفه برای کاربران آشکار می گردد که خب گلکسی اس 20 و همراهان آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تقریبا می توان مطمئن بود که یک گوشی 6.2 اینچی تحت عنوان گلکسی اس 20، یک گوشی 6.7 اینچی با نام گلکسی اس 20 پلاس و یک گوشی 6.9 اینچی نیز تحت عنوان گلکسی اس 20 الترا وجود خواهد داشت که سامسونگ میخواهد در کنار تغییرات ریز و درشت اعمال شده، نمایشگر آن ها را نیز از 60 به 120 هرتز ارتقا دهد. این محصولات به نسبت نسل قبل پیشرفت های زیادی داشته اند. از دوربین خارق العاده آن ها گرفته تا نمایشگر بدون حاشیه و البته نامشان که بعد از یک دهه شاهد تغییر در آن بودیم!

تعیینات کلیدی گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ لو رفت

برگردیم به بحث جنجالی نمایشگر! طبق گفته موسسه Ice Universe، سامسونگ اجازه نمی دهد از رفرش ریت 120 هرتز در نمایشگرهای +QHD بهره مند شوید. تنها نمایشگری که امکان بهره مندی از رفرش ریت شگفت انگیز 120 هرتز در آن وجود دارد، باید کیفیت Full HD داشته باشد. به عبارتی نمایشگر پرچم داران جدید سامسونگ به این صورت خواهد بود: Full HD با نرخ 60 هرتز؛ +QHD با نرخ 60 هرتز؛ Full HD با نرخ 120 هرتز! متن توییت این موسسه به توضیح زیر است.

اینطور که به نظر می رسد، رفرش ریت 120 هرتزی و نمایشگر WQHD که منطقا باید در گلکسی اس 20 الترا با نمایشگر 6.9 اینچی مورد استفاده قرار می گرفت، مصرف انرژی را به شدت افزایش می داد و کنترل آن برای سامسونگ سخت می شد. لذا این شرکت تصمیم گرفت با محدود کردن آن به نمایشگرهای Full HD، این مشکل را از سر راه بردارد.

البته این تنها یک فرضیه است و باید تا زمان معارفه برای مطمئن شدن از صحت آن منتظر ماند. با این اوصاف کم پیش می آید Ice Universe در خصوص محصولات سامسونگ اطلاعات غلطی ارائه کند. در رابطه با تعیینات فنی گوشی های جدید سامسونگ خبرهای زیادی منتشر شده اما در اینجا نیز به آن اشاره می کنیم.

نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 20 پلاس 5G فاش شد

تمامی مدل های گلکسی اس 20 به 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 مجهز خواهند شد و پردازنده مرکزی آن ها را اگزینوس 9830 یا اسنپدراگون 865 (بسته به منطقه) تشکیل خواهد داد. مدل استاندارد و پلاس با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد که البته در مدل پلاس، یک سنسور زمان پرواز نیز دیده می گردد.

در طرف مقابل اما مدل الترا واقع شده است که به یک دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور زمان پرواز مجهز شده که به احتمال زیاد مجموعه بی نظیری از دوربین های گوشی هوشمند را تشکیل می دهد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 729

به "رفرش ریت 120 هرتز تنها برای نمایشگر های Full HD سری گلکسی اس 20 در دسترس خواهد بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفرش ریت 120 هرتز تنها برای نمایشگر های Full HD سری گلکسی اس 20 در دسترس خواهد بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید