روبرتو کارلوس: هاجسون در اینتر نابودم کرد، کاپلو مهمترین مربی دوران بازیگری ام بود

به گزارش مجله شرقیا، دفاع چپ برزیلی سابق تیم فوتبال رئال مادرید، فابیو کاپلو را به عنوان مهمترین سرمربی تمام دوران بازیگری اش معرفی کرد.

روبرتو کارلوس: هاجسون در اینتر نابودم کرد، کاپلو مهمترین مربی دوران بازیگری ام بود

به گزارش خبرنگاران، روبرتو کارلوس ستاره سابق خط دفاعی تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید می گوید در میان تمام مربیانی که در دوران بازیگری اش داشته، روی هاجسون سرمربی انگلیسی اش در اینتر بیشتر از همه در حق او ظلم کرده و فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی اش در رئال مادرید بیشترین نقش را در ارتقای او ایفا کرده است.

هاجسون در اینتر از کارلوس به عنوان یک هافبک استفاده کرد و این در حالی بود که پست تخصصی او دفاع چپ بود، همان پستی که در رئال مادرید به یکی از بهترین ها دنیا تبدیل شد.

کارلوس به نشریه مارکا گفت: روی هاجسون در اینتر مرا نابود کرد. او مرا مجبور کرد که در خط میانی بازی کنم. به همین دلیل من فرصت بازی برای تیم ملی را از دست می دادم آن هم در حالی که ما سال 1997 یک دوره کوپا آمه ریکا را داشتیم. رابطه من و هاجسون با یکدیگر خیلی خوب نبود، البته من در آن زمان اطلاعات زیادی درباره فوتبال اروپا نداشتم.

کارلوس که اکنون 47 سال سن دارد، تنها یک فصل (96-1995) در اینتر دوام آورد و پس از آن راهی رئال مادرید شد، جایی که هدایت این تیم برعهده فابیو کاپلو بود.

او درباره سرمربی ایتالیایی اش گفت: در اینتر با موراتی (مالک سابق باشگاه) صحبت کردم و از او خواستم اجازه دهد که بروم. اینطور شد که به رئال مادرید رفتم تا برای کاپلو بازی کنم، کسی که مهمترین مربی تمام دوران بازیگری ام بود.

کارلوس در رئال مادرید (از 1996 تا 2007) به تمامی افتخارات از جمله 4 قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و پس از آن راهی تیم هایی مانند فنرباغچه، کورینتیانس، آنژی ماخاچ کالا و دینامو دهلی هند شد. او سال 2015 به دوران بازیگری اش خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 940

به "روبرتو کارلوس: هاجسون در اینتر نابودم کرد، کاپلو مهمترین مربی دوران بازیگری ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبرتو کارلوس: هاجسون در اینتر نابودم کرد، کاپلو مهمترین مربی دوران بازیگری ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید