رویداد استان آپ کرمان برگزار خواهد شد

به گزارش مجله شرقیا، مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت :شرکت های دانش بنیان، ایده پردازان استارتاپی و صنایع عظیم برای حضور در نخستین رویداد استان آپ کرمان تا 15 تیر ماه فرصت دارند تا در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت نام نمایند.

رویداد استان آپ کرمان برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگاران کرمان؛مصطفی بغدادی،اضافه کرد:صندوق نوآوری وشکوفایی درراستای حمایت از شرکت های دانش بنیان مصوبه سال 1389 از سال 1392 فعالیت خود را شروع نموده و وظیفه اصلی آن تامین اقتصادی شرکت های دانش بنیان است.

وی از همراهی پارک های علم و فناوری، صندوق های پژوهش و فناوری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها نام برد و اضافه کرد:اولین رویداد استان آپ در استان کرمان و 23 تیر ماه برگزار خواهد شد.

بغدادی ابراز داشت:در راستای حمایت از تجاری سازی اختراعات و ایده ها، وظیفه اصلی ما تامین اقتصادی شرکت های دانش بنیان یا زیست بوم نوآوری کشور بوده و در حال حاضر بخش بزرگی از این زیست بوم، مجموعه های صاحب نوآوری هستند و کوشش می کنیم خدمات صندوق را به مجموعه های دیگر برسانیم.

وی گفت: در راستای بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران یکی از بسترهای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان، برگزاری دوشنبه های استارتاپی از سال گذشته در کشور است و تا به امروز 26 رویداد را برگزار کردیم و میزبان بیش از 200 تیم بودیم.

مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی اسم کرد: این جلسات صرفا رویداد یک روزه نیستند، بلکه به قصد جذب سرمایه بوده و تا امروز نزدیک به 50 میلیاد تومان جذب سرمایه برای 26 رویداد داشتیم و 30 میلیارد تومان هم در حال مذاکره برای جذب سرمایه داریم.

بغدادی ابراز داشت: رویدادهای ما یک فرآیند از فراخوان تا آموزش و سرمایه گذاری هستند.

وی گفت: رویداد دیگری را هم به اسم پیوندطراحی کردیم تا زمینه به همرسانی ایده ها را برای رساندن محصول به فراوری داشته باشند.

مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در استان آپ هر دو رویداد دوشنبه های استارتاپی و پیوند در کنار هم قرار می گیرند و ایده پردازان، صنایع و شرکت های دانش بنیان می توانند در آن شرکت نمایند.

بغدادی گفت: رویداد استان ها قرار است هم به ایجاد جریان سرمایه در استان یاری کند و هم تیم هایی که خدمات شتاب دهی احتیاج دارند و ایده هایی که خروجی کار دانشجویی است به شتاب دهنده ها متصل نمایند.

وی ادامه داد: اهمیت بیشتری در رویدادهای استان ها داریم که مسئله توانمندسازی است و یاری به توانمندسازی در استان ها برای ما بسیار اهمیت دارد و امیدواریم جذب سرمایه خوبی هم اتفاق بیفتد و یا حداقل بگوییم برای تیم های خوبی توانستیم توانمندی ایجاد کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1723

به "رویداد استان آپ کرمان برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استان آپ کرمان برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید