زورگیران بزرگراه شهید خرازی در دام پلیس

به گزارش مجله شرقیا، رئیس کلانتری 181 وردآورد از دستگیری 3 سارق زورگیر که در محدوده بزرگراه شهید خرازی از سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا زورگیری کرده بودند، خبرداد.

زورگیران بزرگراه شهید خرازی در دام پلیس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، سرهنگ صیدمراد پیروندی گفت: با دریافت شکایتی با موضوع زورگیری در بزرگراه شهید خرازی توسط راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 181 ورد آورد قرار گرفت.

وی بیان داشت: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت 02:30 بامداد راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در جاده های فرعی بزرگراه خرازی یک دستگاه خودرو تیبا را متوقف و با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش 800 میلیون ریال از سرنشینان خودروی تیبا سرقت و از محل گریخته اند.

رئیس کلانتری وردآورد عنوان داشت: با تحقیقات پلیسی سرنخ هایی از سارقان شناسایی و در رصد های اطلاعاتی تعیین شد مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان غرب تهران است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نتیجه بررسی های اجرا شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و ماموران کلانتری پیروز شدند هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دهند.

پیروندی ابراز داشت: متهمان در کلانتری به 15 فقره سرقت به همین شیوه اقرار و اظهار داشتند با پرسه زنی در جاده های فرعی و در محل های خلوت مرتکب سرقت می شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند، به شهروندان توصیه کرد: در ساعات بامدادی از تردد در جاده های فرعی حاشیه تهران که فاقد سکونت و روشنایی است، خودداری کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1378

به "زورگیران بزرگراه شهید خرازی در دام پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورگیران بزرگراه شهید خرازی در دام پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید