سولشر: از باخت به بارسا شرمسار نیستیم، هفته شگفت انگیزی پیش رو داریم

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی یونایتد عقیده دارد که بازیکنانش برابر بارسا نمایش خوبی داشتند و تمام کوشش خود را انجام دادند بنابر این نباید از این باخت شرمسار باشند.

سولشر: از باخت به بارسا شرمسار نیستیم، هفته شگفت انگیزی پیش رو داریم

سولشر: از باخت به بارسا شرمسار نیستیم، هفته شگفت انگیزی پیش رو داریم

منچستریونایتد پس از حذف از لیگ قهرمانان حالا تمام فکر و ذکر خود را روی کسب سهمیه فصل بعد متمرکز می نماید. آنها در این 5 دیدار باقیمانده تا سرانجام فصل کار راحتی برای رقابت با تاتنهام، آرسنال و چلسی ندارند و دو دیدار سخت برابر چلسی و سیتی می تواند بسیار معین کننده باشد.

اوله گنار سولشر که شاگردانش یکشنبه باید در زمین اورتون به میدان بروند، در خصوص وضعیت این تیم و بازیکنانش گفت: ما امروز صبح 20 بازیکن به علاوه دروازه بان ها را در تمرین تیم داشتیم که آمار بدی نیست. نمانیا ماتیچ و الکسیس سانچز هم روز گذشته تمرین خوبی داشتند، از این رو احتمالاً در بازی یکشنبه به میدان خواهند رفت. باید بگویم تیم خوب به نظر می رسد و بهتر و بهتر هم می گردد. آندر هررا به تمرینات بازگشته است و سخت کار می نماید. اریک بایی نیز این هفته به تمرینات بازخواهد گشت اما در خصوص آنتونیو والنسیا هنوز اطمینان نداریم.

او در خصوص شکست از بارسا گفت: باید شکست مقابل بارسلونا را به سرعت فراموش کنیم. نباید بابت باخت مقابل بارسا شرمسار باشیم. رفتار و کوشش بازیکنان در آن بازی خوب بود و بازیکنان با اتحادی که داشتند، کوشش شان را به کار بستند، بنابراین می توانیم در بازی های پیش رو نیز اینچنین باشیم. باید به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بازگردیم. هفته شگفت انگیزی در پیش داریم و بازیکنان نیز ذهنیت خوبی دارند. به هرحال بازی سختی در گودیسون پارک مقابل اورتون خواهیم داشت.

سرمربی نروژی در سرانجام و در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید گفت: استعدادیاب های ما در نقاط مختلف دنیا بازیکنان خوب را زیر نظر دارند و ما بازیکنانی که فکر می کنیم به سیستم بازی ما می خورند را به خدمت خواهیم گرفت، بازیکنانی که شخصیت و قیمت معقولی داشته باشند و بتوانند برای مدت طولانی در باشگاه بمانند. اطمینان دارم که بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. قرار نیست برای مثال هفت بازیکن به خدمت بگیریم، باید گام به گام پیش برویم و خریدهایی انجام خواهیم داد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 193

به "سولشر: از باخت به بارسا شرمسار نیستیم، هفته شگفت انگیزی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: از باخت به بارسا شرمسار نیستیم، هفته شگفت انگیزی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید