باشگاه مس: ساپینتو زشت ترین رفتار را انجام داد

به گزارش مجله شرقیا، ملاقات مس کرمان و استقلال تهران یکی از ملاقاتهای مجذوب نماینده و پرگل هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بود که البته در دقایق پایانی مسابقه به علت اتفاقاتی که میان اعضای نیمکت دو تیم رخ داد، به جنجال کشیده شد و به همین علت، ساپینتو بار دیگر در کرمان نتوانست تا خاتمه تیمش را از کنار زمین راهنمایی کند. البته این اخراج هم مانند ملاقات برابر گل گهر در وقت های اضافی بود و اعضای تیم فوتبال کرمان علت آن را رفتار ناشایست با مربی اسپانیایی تیمشان عنوان می نمایند که سبب شد عمار پاکزاد به سرمربی پرتغالی استقلال حمله کند.

باشگاه مس: ساپینتو زشت ترین رفتار را انجام داد

پس از این مسابقه به علت جنجال های اتفاق افتاده در کنار زمین، هیچ کدام از مربیان مس کرمان حاضر به شرکت در نشست خبری نشدند و سعید قرایی مدیر رسانه ای نماینده کرمان بود که به سالن رفت و به انتقاد از رفتار ساپینتو پرداخت. علت این موضوع هم آن طورکه قرایی می گوید ناراحتی سرمربی مس درباره مخابره صحبت هایش به شکلی نادرست است که سایر مربیان تیمش را نیز از حضور در نشست خبری منع نموده است.

مشروح صحبت های مدیر رسانه ای مس کرمان که در زمانی حدود سه دقیقه در نشست خبری مطرح شد را در ادامه می خوانید:

سعید قرایی در ابتدا گفت: من خدمت شما رسیدم که دو موضوع را مطرح کنم. یکی درباره اتفاقات مسابقه و یکی هم پیغامی را از طرف آقای حسین خانی به شما انتقال دهم. درباره اتفاقات بازی جای تاسف بزرگی وجود دارد. شخصی را که از فوتبال اروپا می آوریم، قصدمان این است که علاوه بر بار فنی، خیلی چیزهای دیگر هم از او یاد بگیریم. کسی را نمی آوریم که وقتی تیمش جلو می افتد هم به سوی نیمکت حریف اهانت های زشت داشته باشد. این قضیه در پایین ترین سطح فوتبال جهان هم اتفاق نمی افتد که مربی تیمی بعد از گل سوم تیمش وقتی جلو افتاده، چنین کارهایی انجام بدهد. آن هم بدون هیچ علتی.

او با اشاره به رفتار ساپینتو ادامه داد: ما یک هیچ جلو بودیم و سه گل خوردیم؛ ولی اتفاقی رخ نداد. ولی ایشان بعد از گل سوم تیمش برگشت و بدترین و زشت ترین اهانت ها را با دست به نیکمت ما کرد که باعث تنش دقایق پایانی شد. چرا باید یک مربی به خودش چنین رفتاری انجام بدهد؟! آیا احساس امنیتی دارد که به خودش اجازه چنین کارهایی می دهد؟ یا پشتوانه اش یک تیم بزرگ است که با تیم های شهرستای این کار را بکند. امیدوارم بعد از این بازی هیچ کس به خودش این اجازه را ندهد که این طور به همکارانش و به مربیان حریف اهانت کند. واقعا از این قضیه متاسفیم و این تاسف در خصوص فوتبال ایران است.

قرایی در بخش دوم صحبت هایش پیغام سرمربی تیم و علت عدم حضور مربیان تیم را اینطور بیان کرد: آقای حسین خانی معتقدند که بازی قبلی صحبت هایشان به درستی مخابره نشده و به صورت مهندسی شده مطرح شده است. از این قضیه ناراحت بودند. اعتقاد داشتند که شاید این قضیه سبب گردد دیگر به نشست خبری نیاید. او معتقد است درباره حرف های ایشان سانسور اجرا شده است. البته این داستان اگر روشن بگردد، خودشان اگر صلاح بدانند، می آیند و شرح می دهند. بنابراین من به نمایندگی از تمام اعضای تیم از شما تشکر و قدردانی می کنم.

متبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2213

به "باشگاه مس: ساپینتو زشت ترین رفتار را انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه مس: ساپینتو زشت ترین رفتار را انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید