صلاحیت ثبت نام کنندگان طرح مسکن آنالیز می گردد

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: صلاحیت ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی فراوری مسکن برررسی می گردد.

صلاحیت ثبت نام کنندگان طرح مسکن آنالیز می گردد

فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، با اشاره به نگرانی هایی که در رابطه با ثبت نام نشدن بعضی شهروندان در طرح اقدام ملی فراوری مسکن، اظهار کرد: در این طرح 10500 واحد، سهم زنجان است که بخشی مشارکتی و بخشی حمایتی است که بخش حمایتی برای اقشار کم درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بوده و غیر از این یک پروژه 800 واحدی با زمین رایگان در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: به مردم قول می دهیم شرایط همه افراد ثبت نامی آنالیز و واجدان شرایط قبول و غیر آن حذف و دوباره ثبت نام انجام خواهد شد؛ چراکه ثبت نام انجام شده، ثبت نام اولیه و خوداظهاری است.

وی اضافه نمود: در بحث خدمت به مردم باید چند نکته مورد توجه قرار گیرد؛ نخست این که برای خدمت به مردم باید انسجام و هماهنگی وجود داشته باشد و اقدامات نباید بر اساس منافع و یا تفکرات شخصی صورت گیرد. در بحث بازرسی بهتر است، ایرادات را به مرکز منتقل کنیم تا مشکل حل گردد و مردم نیز با بیان مسائل موجود، به امر بازرسی یاری نمایند. بازرسی ها و نظارت افزایش یافته و گزارشات مردمی نیز در بازرسی ها تاثیر دارد.

حقیقی با اشاره به برگزاری جلسات تنظیم بازار در بازه های زمانی نزدیک، توضیح داد: وقتی کالا، ارزان و وفور فراوریات در بازار باشد، نیازی نیست که به این تعداد جلسه تنظیم بازار برگزار گردد.

استاندار زنجان یادآور شد: باید به فکر آرامش مردم بود و این آرامش باید واقعی باشد؛ چراکه مردم از شرایط مطلع هستند. برای نظارت بهتر و بیشتر باید همه دستگاه ها اعم از خصوصی و دولتی با یکدیگر هماهنگ شوند. وقتی مسائل مردم احصا می گردد، باید راه حل حل آن مورد آنالیز قرار گیرد و به صورت عملیاتی اجرا گردد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت مختص شهرستان زنجان نیست، بلکه کنترل و نظارت باید در همه 8 شهرستان انجام گردد، مطرح کرد: به بعضی اقلام مصرفی باید نگاه ویژه ای داشت و افزایش قیمت آن باید مورد توجه قرار گیرد؛ برای مثال خودروهایی با سوخت گازوئیل میوه جابه جا می نمایند، پس باید افزایش قیمت میوه آنالیز گردد؛ همچنین باید با استان های دیگر برای وارد کردن کالا به استان در راستای کاهش قیمت، هماهنگی به عمل بیاید و لیستی از این کالاها تدوین گردد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با بیان اینکه با دو برابر شدن سهمیه شکر استان هنوز شاهد افزایش قیمت این محصول هستیم که باید این مسئله آنالیز گردد، گفت: شرکت های توزیع و ویزیتورها نسبت به انتقال بعضی موارد نسبت به ایجاد نگرانی افزایش قیمت کالاها برای فروش باید توجه بیشتری گردد. باید توجه داشت که نظارت فقط حضوری نیست بلکه می توان متخلفان را دعوت و با آنان صحبت کرد.

این مسئول اعلام نمود: نباید اقدامی انجام داد که انحصار در بخش های مختلف ایجاد گردد؛ بلکه باید رقابت سالم ایجاد کرد تا منفعت آن به جیب مردم برود و حال زمان آن رسیده که هرکس به اندازه سهم خود آرامش در جامعه ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 644

به "صلاحیت ثبت نام کنندگان طرح مسکن آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاحیت ثبت نام کنندگان طرح مسکن آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید