عوامل تابور با مردم فیلم می بینند

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، اکران ویژه فیلم سینمایی تابور به کارگردانی وحید وکیلی فر شنبه اول آذر ماه ساعت 19 با حضور عوامل این فیلم در موزه سینما برگزار می گردد.

عوامل تابور با مردم فیلم می بینند

تابور جدیدترین ساخته وحید وکیلی فر در جشنواره های بین المللی به عنوان اولین فیلم علمی ـ تخیلی سینمای ایران شناخته شده و جوایز مختلفی به دست آورده است، این فیلم به دلیل زبان سینمایی و فرم متفاوتش توانسته در بسیاری از کشورهای دنیا به نمایش درآمده است.

این فیلم، تا به امروز حضور پیروزی در فستیوال های معتبر بین المللی از جمله روتردام، ادینبورگ، ترایبکا، تسالونیکی، بوسان، مونترال، پاریس، کلن، ریو دو ژانیرو، کپنهاک، هنگ کنگ، مراکش، دوویل ، دبی، ساین دو نت پاریس، مومبای، ماناکی قبرس، زاگورای مراکش، دو نت پاریس و ... داشته است.

تابور با حضور در این جشنواره ها پیروز به دریافت جایزه یک دستاورد هنری از جشنواره بین المللی فیلم تسالونیکی یونان، جایزه ویژه داوران از جشنواره بین المللی فیلم مراکش، جایزه منتقدین بین المللی و تندیس لوتوس برای بهترین فیلم از جشنواره بین المللی فیلم دوویل در فرانسه و جایزه شب برای بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلم دو نت پاریس در کشور فرانسه شده است.

این فیلم همچنین سال گذشته به عنوان یکی از 10 فیلم برتر اکران نشده سال 2013 دنیا از نظر سایت تخصصی ایندی وایر آمریکا و نیز یکی از 10 فیلم برتر اکران نشده 2013 دنیا از نظر سایت معتبر سینمایی فیلم کالت فرانسه انتخاب شده بود.

تابور که پس از فیلم گشر دومین اثر سینمایی وحید وکیلی فر محسوب می گردد تا اواخر آذرماه سال جاری توسط گروه سینمای هنر و تجربه در سینما آزادی، پردیس کوروش، موزه سینما، سینما تک خانه هنرمندان در تهران و همچنین سینما هویزه در مشهد روی پرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 878

به "عوامل تابور با مردم فیلم می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل تابور با مردم فیلم می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید