فارس من، الزام در قبول مرسولات بالای 5 کیلوگرم با سرویس پیشتاز به معنای افزایش قیمت نیست

به گزارش مجله شرقیا، سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس مصوبه جدید هیات مدیره شرکت ملی پست، مرسوله های بالای 5 کیلوگرم صرفا با سرویس پیشتاز ارسال می شوند و این موضوع به معنای افزایش قیمت نیست.

فارس من، الزام در قبول مرسولات بالای 5 کیلوگرم با سرویس پیشتاز به معنای افزایش قیمت نیست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من اعتراض به شرکت ملی پست درباره افزایش تعرفه های پستی را مطرح نموده اند.

حسن عمیدی سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی در این زمینه گفت : براساس مصوبه جدید هیات مدیره شرکت ملی پست مرسوله های بالای 5 کیلوگرم صرفا با سرویس پیشتاز ارسال می شوند.

عمیدی با اشاره به مصوبه جدید هیات مدیره شرکت ملی پست اضافه کرد : این امر به معنای افزایش تعرفه های پستی نیست و صرفا هزینه این مرسولات با توجه به تغییر سرویس با هزینه سرویس پیشتاز محاسبه می گردد.

وی با تاکید بر این که از سال گذشته تا کنون تغییری در تعرفه های پستی صورت نگرفته است، ادامه داد: مصوبه الزام قبول مرسولات بالای 5 کیلوگرم با سرویس پیشتاز از یازدهم خردادماه 1399 تصویب و در دفاتر پستی اجرایی شده است .

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1090

به "فارس من، الزام در قبول مرسولات بالای 5 کیلوگرم با سرویس پیشتاز به معنای افزایش قیمت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، الزام در قبول مرسولات بالای 5 کیلوگرم با سرویس پیشتاز به معنای افزایش قیمت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید