فرهاد مجیدی کاپیتان تیم ملی را برای پست هافبک می خواهد

به گزارش مجله شرقیا، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه استقلال برای جذب احسان حاج صفی کار بسیار سختی دارد.

فرهاد مجیدی کاپیتان تیم ملی را برای پست هافبک می خواهد

به گزارش خبرنگاران، بعد از فسخ قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه تراکتور حالا فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه خواسته زمینه جذب این بازیکن را فراهم نمایند، بازیکنی که در سال های اخیر بارها بحث حضورش در این تیم مطرح شده اما این انتقال هرگز نهایی نشده است. همچنین موضوع مهم این است که فرهاد مجیدی تصمیم ندارد احسان حاج صفی را در پست دفاع چپ بازی بدهد و ترجیح می دهد از او در پست وینگر چپ و البته هافبک باکس تو باکس استفاده کند. البته تمایل حاج صفی بازگشت به اصفهان و بازی برای سپاهان است و بعید است استقلال پیروز به جذب این بازیکن گردد.

پس از هفته حدس درباره احتمال جدایی احسان حاج صفی از تراکتور، پایان این اتفاق روز گذشته رخ داد و حاج صفی با توافق با مدیران تراکتور توانست رضایت نامه خود را از باشگاه تبریزی دریافت کند و به بمب بازار جابجاییی بدل گردد؛ کاپیتان تیم ملی در لیگ منتهی به مسابقات مقدماتی جام جهانی، حالا باید یک تصمیم مهم را برای آینده فوتبالی خود بگیرد.

هر چند احتمال انتقال او به سپاهان بیش از سایر تیم هاست اما برای خرید حاج صفی، استقلال و گل گهر هم پای پیش گذاشته اند و پیشنهادات خود را برای کاپیتان تیم ملی ارائه نموده اند تا مقصد بعدی احسان حاج صفی غیرقابل پیش بینی باشد؛ از یک سو بازگشت به تیم سابق و همکاری با محرم نویدکیا که می تواند به بالانس ترکیب سپاهان یاری ویژه ای کند و یک تیم رویایی برای طلایی پوشان اصفهانی بسازد.

انتقال به استقلال، شایعه ای که بارها در سالیان گذشته پیرامون حاج صفی مطرح شده اما او هیچ گاه واکنشی به استقلالی بودن یا پرسپولیسی بودن خود نشان نداده است؛ استقلال در جناح چپ خود چهره های مطرحی چون میلیچ و نادری را دارد و حضور حاج صفی می تواند یک رقابت فوق العاده را برای رسیدن به ترکیب اصلی ایجاد کند.البته که حاج صفی می تواند در میانه زمین، جایی که آبی ها خلع یک فرمانده را پس از جدایی علی کریمی هنوز حس می نمایند، به میدان برود، پستی که در آن بارها حاج صفی در دوران سرمربیگری کی روش در تیم ملی به میدان رفت.

حضور امیر قلعه نویی در گل گهر و رابطه خوب ژنرال با حاج صفی و البته احتیاج سیرجانی ها به تقویت برای حضور دوباره در جمع مدعیان، باعث شده تا گل گهر هم در صف مشتریان حاج صفی بایستد؛ به خصوص آن که به لحاظ اقتصادی این تیم شرایط خوبی دارد و به نظر می رسد می تواند در صورت توافق اولیه، شروط اقتصادی کاپیتان تیم ملی را برآورده کند.

در عین حال باید دید احسان حاج صفی که با جدایی از تراکتور شاه ماهی بازار جابجایی زمستانی لیگ بیستم لقب گرفته، برای ادامه فوتبال خود کدام تیم جهت را انتخاب می نماید؛ حضور دوباره در سپاهان این بار برای شاگردی محرم، کوچ به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت و بازی با استقلال یا سفر به سیرجان و همکاری دوباره با قلعه نویی. تصمیم حاج صفی هر چه باشد تاثیر مهمی در جنگ قهرمانی لیگ برتر خواهد گذاشت.

شب گذشته بود که باشگاه تراکتور با انتشار خبری از جدایی قطعی احسان حاج صفی پس از توافق با مدیران باشگاه اطلاع داد و بلافاصله پس از این خبر حدس هایی که از چند روز پیش در خصوص مقصد احتاقتصادی آینده کاپیتان تیم ملی شروع شده بود، شدت گرفت. احسان حاح صفی تا به امروز در لیگ برتر برای برای تیم های تراکتور و سپاهان بازی نموده و حضور در فوتبال یونان و آلمان نیز در کارنامه کاری او دیده می گردد.

این بازیکن در دو مرتبه قبلی پس از بازگشت از فوتبال اروپا با مدیران سپاهان به توافق رسیده و حالا زمزمه های زیادی در خصوص بازگشت سه باره اش به تیمی وجود دارد که از آموزشگاه آن رشد نموده و به همین دلیل اردوی سپاهان نیز خواه ناخواه تحت تاثیر این خبر قرار گرفته است. البته که بی شک امروز خبری از مذاکره مدیران باشگاه با این بازیکن نخواهد بود و احتمالا روز آینده زمان مناسبی برای نشستن با کاپیتان تیم ملی و توافق بر سر بازگشت او به اصفهان و سپاهان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1538

به "فرهاد مجیدی کاپیتان تیم ملی را برای پست هافبک می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی کاپیتان تیم ملی را برای پست هافبک می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید