فستیوال دراگون بوت یکی از دیدنی ترین فستیوال های مالزی است (تور ارزان مالزی)

به گزارش مجله شرقیا، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، فستیوال دراگون بوت یکی از دیدنی ترین فستیوال های مالزی است.

فستیوال دراگون بوت یکی از دیدنی ترین فستیوال های مالزی است (تور ارزان مالزی)

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

فستیوال بین المللی دراگون بوت (Dragon Boat) یا قایق اژدها بزرگترین رویداد برگزار شده در پنانگ است. این فستیوال دو روزه از سوی سازمان گردشگری پنانگ برگزار شده و از 9 صبح تا 5 عصر ادامه دارد. بیش از 40 شرکت کننده محلی و بین المللی برای حضور در این مسابقه به سد تلوک باهانگ (Teluk Bahang) در 18 کیلومتری جورج تاون (Georgetown) می آیند. آنها دارای قایق های سنتی رنگارنگ بوده و با زدن طبل سعی در به هیجان آوردن پاروزنان دارند.

شرکت کنندگان از کشورهای جنوب شرق آسیا نظیر سنگاپور، هنگ کنگ و چین در این فستیوال حاضر می شوند. اگر شانس حضور در این رویداد را داشتید، می توانید انواع خوراکی های محلی را خریداری نموده و شاهد نمایش هایی برای تفریح باشید. فستیوال دراگون بوت تجربه ای منحصر بفرد است و در میان مردم محلی و جهانگرد ها محبوبیت فراوانی دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2193

به "فستیوال دراگون بوت یکی از دیدنی ترین فستیوال های مالزی است (تور ارزان مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال دراگون بوت یکی از دیدنی ترین فستیوال های مالزی است (تور ارزان مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید