ماشین های حمل زباله خرمشهر باز می گردند

به گزارش مجله شرقیا، معاون خدمات شهری شهرداری خرمشهر از بازگشت 5 خودروی حمل زباله این اداره اطلاع داد که در شهر و استان های دیگر قرار داشتند.

ماشین های حمل زباله خرمشهر باز می گردند

به گزارش خبرنگاران از آبادان ، میثم بابایی، معاون خدمات شهری شهرداری خرمشهر گفت:هشت سال پیش تعدادی از خودرو های حمل زباله این اداره به منظور تعمیر به تهران، اصفهان و اهواز ارسال شدند و حالا پس از پیگیری های اداری و واریز پیش پرداخت 5 عدد از آن ها به ناوگان خدمات شهری باز می گردند.

او از بازگشت خودرو ها به خرمشهر در یک ماه و نیم آینده اطلاع داد و در پاسخ به خبرنگار ما در مورد اینکه خودرو های ارسالی شهرداری خرمشهر به سه شهر تهران، اصفهان و اهواز 10 عدد اعلام شده بود، شرح داد: تعدادی از این موارد خودروی کامل نبوده اند و تنها موتور خودرو ها برای تعمیر فرستاده شده بود.

بیشتر بخوانید

مهمانی 8 ساله خودرو های حمل زباله خرمشهر در استان های دیگر

خودرو های حمل زباله شهرداری خرمشهر در سال 92 به منظور تعمیر به شهر های دیگر ارسال شدند، اما به دلیل پرداخت نشدن هزینه گزافی که تعمیر آن ها در پی داشته با هدف بازگشت برای خدمت رسانی به شهر بازنگشتند و در محل ارسالی ماندگار شدند.

پیش تر یکی از مسائل موجود در زمینه پاکسازی خیابان های خرمشهر از زباله کمبود ناوگان حمل زباله و نیروی انسانی در بخش خدمات شهری شهرداری این شهرستان اعلام شده بود.

انتهای پیغام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1944

به "ماشین های حمل زباله خرمشهر باز می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین های حمل زباله خرمشهر باز می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید