مرتفع ترین سکوی بازدید دنیا در ایتالیا، عکس

به گزارش مجله شرقیا، این سکوی بازدید که نامش را اوتسی 3251 اِم گذاشته اند همانطور که از نامش پیداست در ارتفاع 3251 متری از سطح دریا قرار گرفته است؛ بنابراین تعجبی هم ندارد که وقتی پا به روی آن بگذارید با منظره بی نظیر و چشم نواز قله های برف پوش و دره هایی بسیار عمیق و وسیع و همچنین چشم اندازی از سرزمین های سردسیری و بسیار زیبا روبرو شوید.

مرتفع ترین سکوی بازدید دنیا در ایتالیا، عکس

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اوتسی 3251 اِم را که به خاطر ارتفاع بسیارش می توان مرتفع ترین سکوی بازدید دنیا به حساب آورد به گونه ای طراحی شده است که به بازدیدنمایندگانش احساس تعلیق میان آسمان و زمین دست می دهد. مراحل ساخت این سکو در ماه آگوست سال 2020 میلادی به انتها رسید هم اکنون در های آن به روی بازدیدنمایندگان گشوده شده است.

وقتی وارد اوتسی 3251 اِم شوید خواهید دید که فضای این سازه شبیه به قیف طراحی شده، به گونه ای که فرد را از مناظر اطرافش تفکیک نمی کند و به وسیله راه پله ای به یک رینگ شیشه ای بسیار بزرگی می رسید که می توانید رویش راه بروید مناظر اطراف و زیر و بالایتان را تماشا کنید، درست انگار که میان زمین و آسمان معلق مانده اید، انگار که در آن فضا پرواز می کنید.

سکوی بازدید اوتسی نامش را وامدار مرد یخی معروف است؛ اوتسی، یک مومیایی طبیعی بود که سال 1991 در رشته کوه های آلپ و در مرز اتریش و ایتالیا یافت شد. خالی از لطف نیست که بدانید از هتل گراواند، مرتفع ترین هتل اروپا، دسترسی بسیار ساده ای به سکوی بازدید اوتسی فراهم شده و این دو به واسطه تله کابین به هم متصل شده اند؛ بنابراین مهمانان این هتل می توانند از پنجره های اتاق خود چشم انداز زیبای این سکوی بازدید را مشاهده نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1158

به "مرتفع ترین سکوی بازدید دنیا در ایتالیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتفع ترین سکوی بازدید دنیا در ایتالیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید