معرفی سریال National Treasure: Edge of History

به گزارش مجله شرقیا، مجموعه فیلم های گنجینه ملی (National Treasure) با داستان اکشن، تاریخی و ماجراجویانه خودش توانسته بود توجه بیننده های بسیار زیادی را جلب کند و حالا نیز دیزنی به سراغ سریالی بر اساس آن رفته که به نام سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ (National Treasure: Edge of History) شناخته می گردد و قرار است داستان تازه را برای بیننده ها به نمایش بگذارد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال تازه دیزنی بپردازیم.

معرفی سریال National Treasure: Edge of History

کمپانی دیزنی به جای ساخت فیلم گنجینه ملی 3 به سراغ ساخت سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ رفته است که در هر قسمت از آن، معماها و پازل های مختلفی ارائه می شوند و بیننده ها در کنار کاراکترها برای حل آن ها کوشش خواهند کرد. این سریال تازه اکشن محور خواهد بود و در تاریخ آمریکا عمیق می گردد.

آیا نیکلاس کیج در سریال National Treasure: Edge of History حضور دارد؟

در دو فیلم گنجینه ملی نیکلاس کیج (Nicolas Cage) نقش بنجامین گیتز را بازی نموده بود. او در این فیلم ها نقش فردی علاقه مند به تاریخ را بازی می نماید که برای بازگرداندن آوازه خانوادگی اش و کشف گنجینه گمشده با خطرات بسیار زیادی روبه رو می گردد. حالا پانزده سال پس از دومین فیلم، داستان نوی در این فرنچایز به نمایش در خواهد آمد اما شخصیت اصلی فیلم ها در آن حضور نخواهد داشت. نیکلاس کیج اخیرا در فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد بزرگ (The Unbearable Weight of Massive Talent) بازی نموده و فیلم تازه او نیز یک اثر کمدی و ترسناک به نام رنفیلد (Renfield) است که در آن، نیکلاس کیج نقش دراکولا را بازی می نماید.

بازیگران سریال National Treasure: Edge of History

در سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ فهرست اولیورا (Lisette Olivera) نقش اصلی به نام جس مورالس یا والنزوئلا را بازی خواهد نمود. او دختری 22 ساله است که در سراسر کشور سفر می نماید تا چیزهای بیشتری در خصوص خانواده اش متوجه گردد. تنها راهی که او می تواند در خصوص گذشته خانواده اش بیشتر بداند، پیدا کردن گنجینه گمشده ای است که سال ها پیش پدرش در خصوص آن به او گفته است. او به همراه دوستانش سفری را آغاز می نمایند و در پی سرنخ هایی هستند تا این گنجینه را پیدا نمایند، آن هم قبل از اینکه رقیب ثروتمند آن ها به نام بیلی پیرس آن را بیابد.

کاترین زیتا جونز (Catherine Zeta-Jones) نیز دیگر بازیگران این سریال محسوب می گردد که نقش یک دلال عتیقه در بازار سیاه به نام بیلی پیرس را بازی می نماید. او در ابتدا سعی دارد تا با جسی همکاری کند اما تمام سرنخ ها را از او می رباید و سعی دارد تا قبل از او به این گنجینه دست پیدا کند.

جاستین بارتا (Justin Bartha) نقشش از فیلم ها را به عنوان متخصص تکنولوژی به نام رایلی پول بازآفرینی خواهد نمود. بنابر گفته ها، این شخصیت از زمان فیلم ها تغییر بسیاری نموده چراکه در آن موقع، او فردی جوان بوده است. شخصیت بارتا همواره با بنجامین گیتز همکاری نزدیکی داشته است و اغلب اوقات نیز در خصوص اینکه هیچ گونه افتخار یا پولی دریافت نمی نماید نیز غر می زده است. در سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ، شخصیت جاستین بارتا در زمینه تاریخ آمریکا، تئوری توطئه، معماهای اسرارآمیز و بعلاوه گنجینه های پنهان تخصص دارد.

دیگر بازیگران سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ نیز هاروی کیتل (Harvey Keitel) است که در فیلم ها نقش مامور پیتر سادوسکی را بازی نموده بود. او همواره در تعقیب بنجامین گیتز بوده و در خصوص جرایمی که او مرتکب می شده، به او هشدار داده است. حالا باید منتظر ماند و دید که او چه نقشی در داستان این سریال تازه ایفا خواهد نمود.

داستان سریال National Treasure: Edge of History

سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ ادای احترامی به فیلم ها خواهد نمود و داستان شکار گنجینه را ادامه خواهد داد، داستانی که سرشار از عتیقه ها، نقشه ها و تاریخ گمشده است. البته باید توجه داشت که این سریال داستانی کاملا تازه با معمایی نو را مورد آنالیز قرار خواهد داد. در این سریال، جس والنزوئلا و بیلی پیرس هر دو در پی پیدا کردن سه جعبه اسرارآمیز هستند. این جعبه ها سرنخ هایی دارند که باید به ترتیب آن ها را حل کرد تا بتوان گنجینه پنهانی را پیدا کرد که پدر جسی سال ها قبل در خصوص آن گفته است. جسی بر این باور است که اگر بتواند این معما را حل نماید، می تواند اطلاعات بیشتری در خصوص خانواده اش و گذشته اش پیدا کند.

با توجه به تیزرها و ویدیوهای منتشر شده از پشت صحنه سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ، این سریال برای داستان خود از جنگ مکزیکی آمریکایی الهام گرفته است و فاتحان اسپانیایی و تقابل آن ها با مایاها را نشان خواهد داد و الهامات بسیار زیادی از تاریخ مایاها خواهد گرفت.

تاریخ پخش سریال National Treasure: Edge of History

در حال حاضر سرویس آنلاین دیزنی پلاس تاریخی برای آغاز پخش سریال گنجینه ملی: کنج تاریخ مشخص ننموده است. با این حال، انتظار می رود که پخش این سریال در اواخر امسال میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس به صورت هفتگی آغاز گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2132

به "معرفی سریال National Treasure: Edge of History" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال National Treasure: Edge of History"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید