مقابله با پستی بلندی های زندگی با اکسیر آرامش

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبری خبرنگاران،گاهی ما کمترین توجهی به آنچه که هر روز می سازیم نداریم، پس در اثر یک اتفاق می فهمیم که مجبوریم در همین ساخته ها زندگی کنیم، اما فرصت ها از دست می فرایند و گاهی شاید بازسازی آنچه ساخته ایم، ممکن نباشد. شما نجار زندگی خود هستید و روزها چکشی هستند که بر یک میخ از زندگی شما کوبیده می شوند. مراقب خانه ای که برای خود می سازید، باشید!

مقابله با پستی بلندی های زندگی با اکسیر آرامش

سرنوشت خود را رقم بزن؛ تو همانی که به آن می اندیشی کتابی به قلم خدیجه بابایی است که روش های کنترل ذهن و ایجاد آرامش برای دستیابی به موفقیت و رضایت از زندگی به مخاطب ارائه می دهد.

نویسنده در این کتاب با روش های ساده و مفهومی، راه های رسیدن به آرامش و آسایش، آموختن سکوت و برخی قوانین روانشناسی را مطرح می کند.

ژرف اندیشدین در خلأ سکوت

در بخشی از این کتاب آمده است: چنین برآورد شده که انسانها به طور متوسط در هر روز دارای شصت هزار اندیشه متفاوت هستند. مسئله ای که در این خصوص وجود دارد این است که ما همین شصت هزار اندیشه ای که دیروز داشته ایم، امروز نیز داریم و همان ها را فردا نیز تکرار می کنیم و ذهن ما هر روز در غوغای همان همهمه هاست. با فراگیری آرام بودن و تأمل کردن و ژرف اندیشدین در خلأ سکوت بین اندیشه هایتان می توانید به احساسی از آرامش فراگیر دست یابید.

جای هیچ نگرانی نیست

جای هیچ نگرانی نیست، اول اینکه هیچ دلیل عقلانی برای نگرانی در خصوص امری که بر آن کنترلی ندارید، وجود ندارد، زیرا در صورت عدم کنترل روی کار یا اتفاقی، نگرانی معنایی ندارد. در ثانی دلیل عقلانی برای نگرانی در خصوص اموری که کنترل آن ها را به دست دارید، هم وجود ندارد، چرا که وقتی می توانید آن را کنترل کنید، چرا باید نگران باشید...؟

چاپ نخست کتاب سرنوشت خود را رقم بزن تو همانی که به آن می اندیشی در 120 صفحه با شمارگان یک هزار جلد به بهای 30 هزار تومان از سوی انتشارات لیما منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1229

به "مقابله با پستی بلندی های زندگی با اکسیر آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با پستی بلندی های زندگی با اکسیر آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید