مقاله: دانشگاه مک گیل (McGill University)

به گزارش مجله شرقیا، امکانات آموزشی مدرن و به روز، برنامه های تحصیلی خلاقانه و نوآورانه و تحقیقات چند محوری باعث جذب دانشجویان و پروفسورها از نقاط مختلف دنیا به این دانشگاه شده اند. محققان سطح بالای دنیای، دانشجویان دوره های کارشناسی را آموزش می دهند و آنها را در زمینه پیشرفت در رشته های خودشان تشویق می نمایند. دانشجویان در دانشگاه مک گیل در تحقیق های مشارکتی با بهترین موسسه ها و دانشگاه های دنیا شرکت می نمایند.

مقاله: دانشگاه مک گیل (McGill University)

شهر مونترال به دانشجویان در حال تحصیل در کانادا محیطی سرزنده، امن و با قیمت بسیار مقرون به صرفه را برای زندگی و یادگیری ارائه می دهد. پردیس مرکز شهر دانشگاه مک گیل ترکیبی است از ساختمان های قدیمی با امکانات مدرن. پردیس مک دونالد دانشگاه در میان مزارع و جنگل های دماغه غربی جزیره مونترال قرار گرفته است. این دو پردیس همراه هم، شهرتی بین المللی در زمینه دستاوردهای تحقیقاتی و اکتشافات علمی را برای خود دست و پا نموده اند. در مجموع بیشتر از 300 دوره آموزشی در 11 دانشکده این دانشگاه ارائه می شوند.

ترکیب گوناگون جامعه دانشگاه مک گیل باعث شده محیطی کارآفرینی محور و خلاق به وجود آید. حدود 50 درصد دانشجویان این دانشگاه از استان کبک هستند؛ حدود 20 درصد از باقی کانادا و 30 درصد دیگر هم دانشجویان بین المللی هستند که برای تحصیل در کانادا به این دانشگاه آمده اند.

منابع دانشگاه مک گیل برای یادگیری و اکتشاف شامل گستره متنوعی از مراکز تحقیقاتی و شبکه ها، کتابخانه ها، ایستگاه های تحقیقاتی در مناطق قطبی و حفاظتگاه طبیعی گالنت هستند.

منبع مقاله: دانشگاه مک گیل (McGill University)

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1280

به "مقاله: دانشگاه مک گیل (McGill University)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دانشگاه مک گیل (McGill University)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید