نحوه دریافت وام برای سفر به عتبات عالیات چگونه است؟

به گزارش مجله شرقیا، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اعلام جزئیات نحوه دریافت وام برای سفر به عتبات عالیات، هزینه سفر زمینی و هوایی به عتبات را خاطرنشان کرد.

نحوه دریافت وام برای سفر به عتبات عالیات چگونه است؟

خبرگزاری تسنیم: محمد آزاد درباره دریافت وام با فیش سپرده عمره مفرده برای سفر به عتبات عالیات اظهار کرد: این شرایط همچنان برقرار است و هنگام ثبت نام در سامانه عتبات، گزینه ای وجود دارد که با انتخاب آن، شرایط استفاده از وام فعال می گردد.

وی ادامه داد: اطلاعات متقاضی دریافت وام به بانک های ملی یا ملت ارسال می گردد و یک میلیون تومان به عنوان یاری هزینه به صورت وام به متقاضیان تعلق می گیرد؛ این مبلغ قابل تغییر نیست و به صورت نقدی به زائران تعلق نمی گیرد بلکه از هزینه سفر کسر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت تصری کرد: فیش سپرده عمره مفرده متقاضیان دریافت وام به عنوان ضامن لحاظ می گردد و نحوه بازپرداخت نیز طبق ضوابط بانک است.

وی با بیان اینکه شرایط دریافت وام سختگیرانه نیست، اظهار کرد: در حال حاضر هزینه سفر به عتبات به صورت زمینی به مبلغ یک میلیون و 900 تا دو میلیون و 200 هزار تومان و سفر هوایی بین 3 میلیون و 600 تا 3 میلیون و 900 هزار تومان است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 402

به "نحوه دریافت وام برای سفر به عتبات عالیات چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه دریافت وام برای سفر به عتبات عالیات چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید