نساجی ، پدیده؛ وقت بردن رسیده!

به گزارش مجله شرقیا، نساجی قائمشهر برای کسب دومین برد خود امروز به مصاف تیم بحران زده پدیده مشهد خواهد رفت.

نساجی ، پدیده؛ وقت بردن رسیده!

به گزارش خبرنگاران از ساری،هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دیروز شنبه سیزدهم آذر چهار ملاقات شروع شد و چهار ملاقات به جامانده هم امروز در شهر های مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از ملاقات ها نساجی از ساعت 15 در استادیوم شهدای ساری به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

رقیب مشهدی نساجی در ملاقات امروز که سال جاری از بحران مالکیت عجیبی رنج می برد، تنها تیمی است که هنوز نتوانسته بردی را در لیگ سال جاری تجربه کند و غیر از سه صفری که مقابل شکست های گل گهر سیرجان، استقلال تهران و آلومینیوم اراک نقش بسته، چهارمین صفر مربوط به برد های پدیده است.

قرمز های قائمشهر از هفت ملاقات گذشته خود یک پیروزی، 3تساوی و 3شکست کسب کردند و با 6 امتیاز در پله دوازدهم ایستادند.

از اولین پیروزی نساجی که در هفته اول مقابل فجر سپاسی و در یک بازی خانگی بدست آمد، 6 هفته گذشته و پیروزی مقابل تیم ته جدولی پدیده از همواره واجب تر است.

ساکت الهامی بار ها از کیفیت نامطلوب چمن استادیوم شهدای ساری که سال جاری تا به اینجا میزبان بازی های نساجی بوده، ابراز نارضایتی نموده و تیمش در سه ملاقات خانگی یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه دارد.

بسیاری قرعه نساجی در ابتدای فصل و بازی با چهار مدعی اصلی قهرمانی یعنی پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و استقلال را از بدشانسی های این تیم می دانند و اعتقاد دارند در ادامه راه تا سرانجام نیم فصل اول که عمدتاً بازی های شان با تیم های نیمه دوم جدول است، آن ها امتیازات از دست رفته را جبران خواهند کرد.

انتظار می رود ساکت الهامی مثل 7 ملاقات گذشته همچنان تیمش را با سیستم سه مدافع مورد علاقه خود به زمین بفرستد که هنوز نتوانستند در این فصل نسخه کم نقصی از سیستم 3-4-2-1 ارائه دهند.

وجود حفره های دفاعی در جلوی خط دفاعی، ناهماهنگی سه مدافع مرکزی و نیز فاصله بین آن ها با مدافعین کناری موحب شده نساجی با 9 گل خورده به همراه همین پدیده ضعیف ترین خط دفاعی را مال خود نمایند.

علیرضا حقیقی دروازبان قرمز ها تنها در دوبازی هفته اول مقابل فجر سپاسی شیراز و هفته پنجم مقابل استقلال تهران توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و به همراه حامد لک دروازبان پرسپولیس کمترین کلیت شیت را داشته اند.

نساجی در خط حمله هم با پنج گلی که سه تای آن را کریم اسلامی و دو تا را حسن نجفی به ثمر رسانده، هرچند عملکرد مناسبی نداشته، اما با همین آمار در لیگ کم گل سال جاری از شش تیم بیشتر گل زده است.

هرچند شاید نیمی از مربیان لیگ برتر هنوز ترکیب اصلی خود را نشناختند و با تغییرات زیاد پا به میدان می گذارند، اما ساکت الهامی با شناخت بازیکنان خود، کمترین تغییر را در ترکیب تیمش اعمال نموده بطوریکه تقریبا 8 بازیکن در تمام هفت هفته گذشته ثابت بازی نموده اند.

ساکت الهامی که به علت اعتراض های شدید در ملاقات مقابل گل گهر در سیرجان 6 جلسه محروم شده بود، با فرجام خواهی باشگاه نساجی سه جلسه آن تعلیق شد و او می تواند در ملاقات مقابل پدیده از کنار زمین تیمش را راهنمایی کند.

مسعود شجاعی کاپیتان نساجی با اخطاری که در بازی دیروز با سپاهان دریافت کرد چهار اخطاره شد و قادر به همراهی تیمش در بازی با پدیده نخواهد بود، او شجاعی پیش از این هم به علت دریافت کارت قرمز در بازی با صنعت نفت ملاقات با استقلال تهران را از دست داده بود.

پدیده مشهد که یکی از پرحاشیه ترین فصل های خود را سپری می نماید، بعد از کنار گذاشتن رضا مهاجری، اکبر میثاقیان را جای او نشاندند هرچند این مربی حرفه ای هم تا به حال راهی از پیش نبرده است.

بعد از تساوی هفته اول مقابل آلومینیوم که خود سال جاری هم پدیده لیگ برتر است، پنج هفته متوالی بازی های خود را واگذار کردند و دومین امتیاز خود در لیگ سال جاری را با یک تساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی بدست آوردند.

آن ها تا به حال نه تنها ضعیف ترین خط دفاعی از آن خود کردند، که با به ثمر رساندن تنها یک گل ضعیف ترین خط حمله هم برای آنهاست.

انگیزه زیاد پدیده برای شکستن طلسم پیروزی و زدن گل می تواند کار را برای میزبانی سخت کند که خود فقط در پی 3 امتیاز این ملاقات است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1982

به "نساجی ، پدیده؛ وقت بردن رسیده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی ، پدیده؛ وقت بردن رسیده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید