نوجوانان استان فارس به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا اعزام می شوند

به گزارش مجله شرقیا، رئیس هیئت کاراته استان فارس گفت: چهار نوجوان استان فارس به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا که در جاکارتا اندونزی برگزار می شود، اعزام می شوند.

نوجوانان استان فارس به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا اعزام می شوند

حمید رضا ده بزرگی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز گفت: 4 کاراته کار استان فارس به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا که در اواخر آذرماه برگزار می شود، اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه علی رضایتی، نوید محمدی، علی رضا شیرصفت و سپهر حسن شاهی جزء نفرات برتر شرکت کننده در این مسابقات هستند افزود: نفرات برتر اعزامی هم اکنون زیر نظر بهترین مربیان استان تهران در اردو به سر می برند.

رئیس هیئت کاراته استان فارس با اشاره به اینکه علاوه بر کاراته کاران استان فارس 4 داور از استان به این مسابقات اعزام می شوند مطرح نمود: حیدر روزیطلب، محمد جواد شلتوک کار، عباس رضایی و فرشته محمود آبادی داورانی هستند که به این مسابقات اعزام می شوند.

ده بزرگی با بیان اینکه در دوره های گذشته نزدیک به 250 ورزشکار از 26 کشور در این رقابت ها حضور یافتند خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کاراته آسیا که در جاکارتا برگزار می شود، از سطح بسیار خوبی برخوردار است و ورزشکارانی که بتوانند در این مسابقات مدال کسب کنند در رنکینگ آسیایی حضور می یابند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 469

به "نوجوانان استان فارس به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوانان استان فارس به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید