هفتمین جشنواره ملی گل های بابونه در نمین برگزار گردید

به گزارش مجله شرقیا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هفتمین جشنواره گل های بابونه شهرستان نمین با استقبال پرشور گردشگران در منطقه توریستی و گردشگری فندقلو برگزار گردید.

هفتمین جشنواره ملی گل های بابونه در نمین برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی توضیح داد: هفتمین جشنواره ملی بابونه با همکاری ارگانهای دولتی در سطح شهرستان نمین و در منطقه نمونه گردشگری جنگل فندقلو برگزار گردید.

او اضافه نمود: این رویداد فرهنگی و گردشگری با هدف شناسایی و معرفی قابلیت ها، استعداد های بی نظیر در حوزه توریسم و جذب سرمایه گذاری و رونق گردشگری شهرستان نمین و آشنایی با سنت ها ، صنایع دستی و آئین های محلی مردم منطقه و ایجاد همدلی و وحدت در بین مردم با مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: شهرستان نمین با برخورداری از 16 هزار هکتار جنگل فندقلو و گونه های متنوع گیاهی، دارویی و مناطق بی نظیر طبیعی، دریاچه جنگلی، مراتع سرسبز و چشمه های زلال معدنی و صخره های منحصر بفرد می تواند مقصد خوبی برای گردشگران باشد.

فرشی افزود: با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و تلاقی با استان گیلان و وجود گردنه بی نظیر و زیبای حیران و همچنین دارا بودن آب و هوای متبوع همه ساله پذیرای گردشگران و میهمانان از سراسر کشور است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 245

به "هفتمین جشنواره ملی گل های بابونه در نمین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین جشنواره ملی گل های بابونه در نمین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید