پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی نو اقبال عمومی به دانشگاه پیغام نور است

به گزارش مجله شرقیا، رئیس دانشگاه پیغام نور پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی تازه را اقبال عمومی و اعتماد داوطلبان به این دانشگاه دانست.

پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی نو اقبال عمومی به دانشگاه پیغام نور است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، ابراهیم تقی زاده، رئیس دانشگاه پیغام نور امروز در جشن استقبال از دانشجویان ورودی تازه دانشگاه پیغام نور مرکز اراک که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان گفت: دانش آموختگان این دانشگاه، بزرگ ترین سرمایه کشور هستند و کسب رتبه های بالا در کنکور دوره های تحصیلات تکمیلی به وسیله دانشجویان این دانشگاه نشان دهنده کیفیت آموزشی آن و البته افتخاری بزرگ است.

وی خطاب به دانشجویان اضافه کرد: تمامی مدیرانی که بسیار پیروز بوده و منشاء خدمات ارزشمندی برای کشور و حتی جهان بوده اند، روزی مانند شما بر روی صندلی دانشجویی نشسته اند و با تلاش و تلاش به این صندلی دست یافته اند.

رئیس دانشگاه پیغام نور یادآور شد: دانشگاه پیغام نور از ظرفیت های بسیار مطلوبی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ... برخوردار است و دانشجویان باید از این فرصت ها به نحو احسن در جهت رشد و بالندگی بیشتر خود استفاده نمایند تا روزی بتوانند در میادین علمی ملی و بین المللی پرچمدار و افتخاری بزرگ برای کشور باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1893

به "پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی نو اقبال عمومی به دانشگاه پیغام نور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش 158 هزار دانشجوی ورودی نو اقبال عمومی به دانشگاه پیغام نور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید