پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل شروع به کار کرد

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی اصغر صباغ الوانی، دبیر پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی در مراسم افتتاحیه، هدف از برگزاری این رویداد علمی تخصصی را تبادل تجربه با کشورهای پیروز در زمینه پوشش های حمل و نقل و همچنین پدید آوردن حلقه ارتباط میان صنعت، دانشگاه و دولت برشمرد.

پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل شروع به کار کرد

وی اضافه کرد: در این همایش، متخصصان داخلی و خارجی به بحث و گفتگو و ارائه آخرین دستاوردها در زمینه پوشش های مورد استفاده در صنایع خودرویی، هوایی، دریایی و ریلی، خط کشی ترافیکی، علائم جاده ای، پوشش های حفاظتی و مقاوم در برابر خوردگی، رنگ های ضد حریق و مقاوم در برابر آتش، پوشش های هوشمند، مهندسی سطح ، پوشش های دوستدار محیط زیست، مواد اولیه و تجهیزات مورد استفاده در صنایع رنگ و پوشش دهی سطوح خواهند پرداخت.

وی گفت: بیش از 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که هیات داوران، 25 مقاله را برای ارائه به صورت سخنرانی و حدود 50 مقاله را برای ارائه در قالب پوستر انتخاب و معرفی کردند.

دبیر انجمن رنگ ایران به حضور سخنرانانی از کشورهای کانادا، آلمان، کره جنوبی، چین، انگلیس، هلند و آمریکا در این همایش اشاره نمود.

این همایش با همکاری مجلس شورای اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای معاونت ترافیک شهرداری، اتاق بازرگانی و معاونت امور مناطق سازمان حمل و نقل ترافیک برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 494

به "پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید