پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است

به گزارش مجله شرقیا، سرپرست تیم پرسپولیس گفت: باز هم به طرفداران تبریک می گویم و باید بگویم این ورزشگاه به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است.

پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: چهارمین قهرمانی را به طرفداران و باشگاه عظیم پرسپولیس تبریک می گویم. خیلی سخت بود و قهرمانی مهمی بود که با همت همه این رخ داد. ما خیلی کوشش کردیم که جشن هفته آخر برگزار گردد اما به خاطر نزدیک شدن به ایام محرم این اتفاق نیفتاد.

او درباره شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: این که بتوانیم روحیه تیم قهرمان را حفظ کنیم سخت بود و به تیم حریف تبریک می گویم. به هر حال به طرفداران و بازیکنان تیم مان تبریک می گویم. بازیکنان مان زحمت کشیدند و روز عظیمی را برای باشگاه پرسپولیس رقم زدند.

سرپرست تیم پرسپولیس با بیان این که روزهای سختی را پست سر گذاشتیم، عنوان نمود: شاید خیلی ها فکر نمایند قهرمان شدن ساده بوده است اما اینقدر سخت بود که فکرش را نمی کنید اما باید بگویم مدیران قبل هم باید بهتر عمل می کردند که هر روز بازیکن و کادر فنی از من درباره کسر امتیاز جویا نگردد. با این روحیه و این شرایط باید باز هم به بچه ها تبریک بگوییم. این بازیکنان عظیم هستند و اگر قرار است باز هم قهرمانی بیاوریم باید کوشش بیشتری کنیم و زحمت بیشتری کشیده گردد. جا دارد به پیروانی که فرزند باشگاه پرسپولیس است، تبریک بگویم. او چه اخلاقی و چه فنی می تواند الگو باشد.

او ادامه داد: آرامش و انگیزه برای هر تیمی می تواند مهم ترین رکن باشد. وقتی آرامش داشته باشید حتما انگیزه هم کنارش می آید. باید فضایی هم به وجود بیاید که ورزش رو به جلو حرکت نمایند. باز هم به طرفداران تبریک می گویم و باید بگویم این ورزشگاه به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است. همه دست به دست هم دادند تا خدا را شکر این رخ داد.

پیروانی با بیان این که در جلسه ای اعلام شده بود تیم حریف تونل قهرمانی تشکیل خواهد داد، گفت: گفته بودیم یکسری تیم ها با هم متحد شدند و به دنبال این بودند که روبروی ما بایستند و لیگ برگزار نگردد. ما خیلی تهمت های زیادی شنیدیم. البته حق دارند که با تیم قهرمان این گونه رفتار نمایند و به باشگاه ذوب آهن جسارت نمی کنیم.

او درباره ماجرای احتمالی بسته شدن جابجایی گفت: این گونه که شنیدیم پول یاری مربی های برانکو و مقداری از پول برانکو پرداخت شده است. بحثی که وجود دارد این است که می گوید پنجره بسته نمی گردد و کسر امتیاز هم نمی شویم. باید اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد و این بحث ها برای امروز نیست و برای گذشته است. شاید از طرفداران هم در این مورد یاری بگیریم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره تست کرونا بازیکنان این تیم گفت: تیم ما سه روز پیش تست داد و جزو باشگاه هایی بودیم که پروتکل ها را رعایت کردیم و به جز یک نفر و دو عضو کادر تیم، دیگر مورد کرونایی نداشتیم. امیدواریم هر اتفاقی که می افتد، لبخند روی لب های همه بیاید.

او ادامه داد: طرفداران بدانند که خیلی جای آن ها خالی است. خیلی دلمان می خواست امروز پیروز شویم اما به هر حال این فوتبال است. همه بدانند که کل باشگاه برای رضایت طرفداران زحمت می کشد.

پیروانی در سرانجام در مورد عدم حضور بیرواند گفت: علیرضا بیرواند خیلی برای تیم ما زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. هم پیراهنش و هم مدالش محفوظ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1189

به "پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید