چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه برگزار می شود

به گزارش مجله شرقیا، مرحلهی نظری چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه 1399 برگزار می شود.

چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی) 11 دی ماه 99 برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام

ثبت نام مرحله نظری چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ساعت 15 روز یکشنبه 9 آذر ماه آغاز می شود و در ساعت 15 روز چهارشنبه 12 آذر ماه 99 پایان می یابد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

روش ثبت نام اینترنتی

داوطلبان ضروری است به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجه کنند. همچنین مراجعه به ترتیب به پیوندهای: دندانپزشکی، آزمون ملی، ارسال مدارک و ثبت نام ضروری است.

پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام 2 میلیون ریال، ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری ضروری است.

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی

تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال 99 گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه، تصویر اسکن شده کارت ملی ضروری است، هر یک از تصاویر بالا باید با فرمت jpg و حجم حدود 100 تا 300 کیلو بایت تهیه شود.

توزیع کارت ورود به جلسه: کارت شرکت در آزمون از ساعت 15 روز سه شنبه 9 دی ماه 99 از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1337

به "چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید