چه زمانی برای رزرو بلیط هواپیما نوروز اقدام کنیم؟

به گزارش مجله شرقیا، اگر در پی برترین زمان رزرو تور نوروز و برترین تاریخ های سفر به شهرهای مختلف در عید هستید و قصد رزرو بلیط هواپیما را دارید این پست را بخوانید. یکی از مسائلی که در هنگام تور و یا بلیط نوروز برای بعضی از افراد ممکن است عجیب و غریب باشد این است که در مورد مسسیرهای داخلی و خارجی که بلیط هواپیما به صورت چارتر است نمیتوانید بلیط خالی بدون هتل رزرو نمایید، و در واقع بلیط ها منحصر به تور هستند و اگر هم قصد دارید حتماً پرواز خالی رزرو کنید باید در پی پروازهای سیستمی باشید و این دقیقاً زمانی است که اگر دیر اقدام کنید تمام بلیط ها تکمیل میشود و دیگر این امکان را نخواهید داشت.

چه زمانی برای رزرو بلیط هواپیما نوروز اقدام کنیم؟

بلیط هواپیما نوروز

شهرهای توریستی ایران مثل کیش، مشهد، قشم، شیراز، اصفهان و سایر راستاها که به وسیله خطوط هوایی بیشترین مسافران به این شهرها در نوروز سفر میکنند از هم اکنون بعضی از آنها برای رزرو باز هستند که میتوانید به فرض بلیط هواپیما کیش را با نرخ مصوب رزرو نمایید اما اگر به هر دلیلی پرواز مورد نظر خود را پیدا نکردید قطعاً این پروازها و راستاهای پروازی در قالب تور نوروزی به همراه هتل و سایر خدمات به فروش میرسند.

در راستاهای خارجی سقر به منطقه ها توریستی در عید نوروز نیز از هم اکنون باز شده است ولی اگر تصمیم دارید فقط پرواز بگیرید باید به فکر پروازهای غیر مستقیم باشید. از پر رفت و آمد ترین راستا خارجی برای سال نو شمسی میتوان به شهر استانبول اشاره نمود که پس از جست و جوی بلیط هواپیما استانبول در سایت خبرنگاران با نرخ های این راستا ویژه مارچ آشنا خواهید شد.

تور نوروز

اگر قصد دارید برترین تاریخ های سال نو شمسی را در سفر باشید، چه این سفر داخل کشور باشد مثل کیش و مشهد و شیراز و یا سفر به خارج از کشور باشد مثل دبی و استانبول و ایروان، در هر صورت از هم ابتدای فصل زمستان پیش فروش این تورها شروع شده و تاریخ های خوب به زودی تکمیل میشوند.

اگر برای شما سوال این است که آیا تورهای لحظه آخری با نزدیک شدن به تاریخ سفر ممکن است رخ دهد یا خیر، پاسخ این است که در تاریخ های نزیک به 11 فرودین در بعضی از این راستاها این کاهش نرخ را شاهد هستیم، مثلاً بلیط هواپیما تهران کیش در تاریخ 12 فروردین به زیر 100 هزار تومان میرسد! البته برای برگشت نباید عجله داشته باشید چون بلیط برگشت تا 15 فرودین به همین راحتی ها پیدا نخواهد شد و اگر هم باشد بسیار گران است. در واقع همواره برای نرخ گیری هواپیما، بهتر است هر دو راستا را آنالیز کنید.

هم اکنون میتوانید با شماره گیری 75134000 با کد تهران، با کارشناسان تور در آزانس نقطه پرواز (خبرنگاران) تماس حاصل فرمایید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2120

به "چه زمانی برای رزرو بلیط هواپیما نوروز اقدام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی برای رزرو بلیط هواپیما نوروز اقدام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید