تور کانادا: گردشگران علاقمند به اسکی ،خبر کانادا

به گزارش مجله شرقیا، گردشگران علاقمند به اسکی درکانادا

اگر به فصول سرد سال علاقمند هستید و تفریحات این فصل برایتان جالب است، با ما همراه شوید. ما در این مقاله برترین محل های اسکی در کانادا را معرفی می کنیم. به طور کلی برترین پیست های اسکی کانادا در سمت غرب آن واقع شده اند. اگر به اسکی علاقمند هستید باید بریتیش، کلمبیا و یاآلبرتا را به عنوان مقاصد سفر خود انتخاب کنید.

تور کانادا: گردشگران علاقمند به اسکی ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به عنوان مثال ویستلر از پیست هایی است که با مراجعه به آن می توانید ضمن تجربه یک اسکی متفاوت در هتل های ویژه منطقه مستقر شوید. غذاهای خوشمزه را تست کنید و از نوشیدنی های منحصر به فردی که عرضه می گردد، بهره ببرید. در اطراف این پیست اسکی زمین هایی وجود دارند که به اقشار ثروتمند کانادا تعلق دارد.

ویزای کانادا

بهترین پیست های اسکی در کانادا در یک نگاه

  • ویستلر
  • دریاچه لوئیز
  • دهکده سان شاین

آشنایی با پیست اسکی ویستلر

ویستلر از بهترین، طولانی ترین و قدیمی ترین پیست های اسکی کانادا به شمار می رود. در این پیست امکانات بسیار خوبی عرضه شده است. امکاناتی که مطابق با استاندارهای بین المللی است. این پیست در میان دو کوه قرار گرفته است و از وسعت بسیار زیادی برخوردار است. از جاذبه هایی که دراطراف پیست ویستلر قرار گرفته است، می توان به روستای ویستلر اشاره نمود.

این روستا طبیعت بسیار زیبایی دارد. جالب اینکه شما می توانید کل جهت متصل به روستا را اسکی کنید. یک تجربه هیجان انگیز که ارزش امتحان کردن دارد! اگر قصد دارید با اسکی به این روستا سفر کنید، یادتان باشد که جهت بسیار ناهموار است. البته که منظره ها فوق العاده جهت این ویژگی منفی را تحت پوشش قرار می دهد.

مهم نیست شما یک اسکی باز حرفه ای باشید یا مبتدی. زیرا گردشگران مختلفی با اندازه مهارت مختلف در این پیست وسیع مشغول به سرگرمی هستند. این پیست با ونکوور 2 ساعت فاصله دارد. لذا میتوانید این شهر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید و با اتومبیل به پیست ویستلر برسید.

آشنایی با پیست اسکی دریاچه لوئیز

اگر در شَهر بنف مستقر هستید درکمتر از 1 ساعت می توانید به پیست اسکی دریاچه لوئیز برسید. پس از رفتن به پیست اسکی دریاچه لوئیز اسکی بازان مختلفی را خواهید دید. عده ای از آنها کاملا مبتدی هستند و عده ای دیگر حرفه ای. فراهم شدن بستری مناسب برای سرگرمی مبتدی ها و حرفه ای ها از بهترین ویژگی های این پیست است. پیست دریاچه لوئیز بالغ بر 4200 هکتار مساحت دارد.

به همین علت گردشگران زیادی را در دل خود جای می دهد. دامنه های شیب تند منطقه یک مکان مناسب و پرهیجان برای اسکی بازان حرفه ای است. رستوران های متعدد، ساحل زیبا، غذاهای خوشمزه و منظره ها چشم نواز از ویژگی های مثبت پیست دریاچه لوئیز به شمار می رود.

وقت سفارت کانادا

آشنایی با پیست دهکده سان شاین

از شهر بنف می توانید به دهکده سان شاین برسید. این دهکده در دل پارک ملی بنف جای دارد. پدهکده سان شاین از دیگر مجموعه های سرگرمیی است که می توانید در فصل سرما به آن مراجعه کنید. اگر مهارت بالایی در اسکی ندارید، پیشنهاد می کنیم پیست دهکده سان شاین را انتخاب کنید. این پیست از شرایط لازم برای مبتدی ها برخوردار است.

به طوری که بالغ بر 50 درصد مراجعه نمایندگان به آن تازه کار هستند. افرادی که بخواهند از روستا به پیست دهکده بروند، میتوانند از واگن های سرباز مختص مسافران استفاده نمایند. این واگن ها برای تماشای زیبایی های منطقه در طول جهت بسیار مناسب هستند. اگر قصد دارید در پیست دهکده سان شاین اقامت کنید، می توانید به هتل های مختلف منطقه مراجعه کنید.

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که می خواهید ویزای کانادا را دریافت کنید می توانید از خدمات پیکاپ ما در شهر آنکارای ترکیه بهره ببرید. دفتر ما بهترین خدمات را برای متقاضیان ویزا انجام می دهد و همه روزه جوابگوی سوالات شما می باشد. برای دریافت ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت کانادا همین حالا می توانید اقدام کنید و در مدت کوتاهی ویزای این کشور را دریافت کنید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور بانکوک
  • تور پاتایا
منبع: دلتابان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1883

به "تور کانادا: گردشگران علاقمند به اسکی ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: گردشگران علاقمند به اسکی ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید