10 مکان برای دیدار در رم

به گزارش مجله شرقیا، رم - شهر ابدی - یک موزه به تنهایی است . معماری غنی , که در آن هر جزئیاتی اندازه‌گیری می‌شود , در هر گامی که ایجاد می‌کنید , توجه را به خود جلب می‌کند . آن با رنگ‌های روشن طبیعی آسمان و طبیعت , که در ایتالیا بسیار درخشان هستند , افزایش می‌یابد . تاریخ , فرهنگ , سبک زندگی و مد ترکیبی به خوبی با هم ترکیب می‌شوند و احساس of vita را ایجاد می‌کنند .

10 مکان برای دیدار در رم

10. موزه‌ها
موزه Capitoline باید ببیند . آثار هنری مشهور آثار تیسین , Tintoretto , ورونزه , Caravaggio , برنینی را کاوش کنید . ویلا Borghese , که علاوه بر Berninis و Titians در گالری Galleria , به خاطر باغ‌های شگفت‌انگیز خود معروف است .
9. غذاهای ایتالیایی
Giolitti Gelateria قدیمی‌ترین اتاق بستنی‌فروشی در رم است که در سال 1890 تاسیس شد . Il gelato د سان Crispino , برادران گراکوس در کافه‌ها بسیار محبوب هستند . پیتزا فروشی سنتی ایتالیایی باید یک بشقاب و یک فنجان اسپرسو ایتالیایی باشد که باید برای یک خارجی نوشیدنی بخورد . امتحان Pizzarium را در ناحیه Prati نزدیک واتیکان امتحان کنید .
8. از طریق Vecchio دل governo
بهشت برای خریدار : تمام بوتیک‌های طراح ایتالیایی معروف در این فروشگاه 100 متری قرار داده می‌شوند . از آنجا که ایتالیا مرکز مد است , طراحان مد دوست ندارند این مکان را از دست بدهند .
7. فضای داخلی
تپه بالای the و محله واتیکان قرار دارد . از اینجا منظره‌ای نفس‌گیر از رم باز می‌شود .
6. Catacombs
این مکان عجیب , اما جالب توجه کسانی است که به تاریخ علاقه‌مند هستند . The تونل محل دفن مسیحیان مرده بود که در آن زمان تحت تعقیب قرار گرفتند . مراسم تدفین پنهانی در قرن دوم بعد از میلاد آغاز شد . The سنت Callixtus و سنت Domitilla محبوب‌تر هستند .
فواره تروی
بزرگ‌ترین فواره باروک در شهر همچنین یک نقطه جهانی معروف است , پس از آنکه فدریکو فلینی یک صحنه برای فیلم نمادین اش " لا Dolce ویتا " را به تصویر کشید . توریست‌ها برای یک شانس خوب پول می‌ریزند , که بعدا جمع‌آوری و برای خیریه اهدا می‌شوند .
4. پانتئون
معبد در 126 سال بعد از میلاد مسیح برای تمام خدایان روم باستان ساخته شد . بعدها تبدیل به کلیسای کاتولیک شد . این بهترین ساختمان روم است که محفوظ مانده‌است . پرتو نور , سوراخ کردن سقف , برای روشن کردن ورودی در لحظه دقیق امپراطور وارد معبد شد .
3. فوروم رم
محل ساختمان‌های دولتی که به خوبی حفظ‌شده , پایه و اساس شهر ابدی را به خود اختصاص داده‌اند . اتحاد بین رومولوس و تیتوس Tatius بعدا به مرکز سیاسی امپراطوری بزرگ تبدیل شد .
2. Colosseum
عرصه عظیم روم باستان را که نبرده‌ای گلادیاتورها در آن برگزار می‌شد , کشف و کشف کرد . این ساختمان دارای 50 کرسی بود که تنها در عرض 10 دقیقه می توان آن را پر کرد . بنای تاریخی در قلب روم نوین قرار دارد .
1. واتیکان
بزرگ‌ترین کلیسا در جهان - سنت پیترز - اثر هنری رنسانس است . نقاشی‌های آب‌رنگ نقاشی شده در کلیسای سیستین , بازدیدکنندگان را به نفس نفس می‌اندازد . موزه واتیکان مجموعه وسیعی از آثار هنری است که در سال 2011 توسط 5 میلیون نفر دیده شد . این شهر مقدس مهد تمدن غربی است .

انتشار: 12 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 3

به "10 مکان برای دیدار در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان برای دیدار در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید