معرفی هتل 3 ستاره کریس در رم

به گزارش مجله شرقیا، هتل کریس رم | Kriss hotel Rome

این هتل 3 ستاره در شهر رم ایتالیا به شما سادگی، اقامتی راحت و دسترسی خوب به ایستگاه مترو را پیشنهاد می دهد. هتل کریس رم Kriss hotel Rome هتلی دوستدار خانواده است و حتی برای گشت های درون شهری نقشه رایگان شهر در اختیارتان قرار می دهد. ایستگاه متروی پولیکیلینیکو تا این هتل تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کریس رم را مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره کریس در رم

خدمات رفاهی هتل کریس رم

کارکنان هتل به زبان های ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در همه اتاق ها اینترنت وای فای یا اینترنت کابلی را پیدا خواهید کرد. هیچ پارکینگ خصوصی در کنار هتل وجود ندارد با این حال اگر وسیله نقلیه دارید می توانید در خیابان ماشین خود را بگذارید. ورود حیوانات به این هتل ممنوع بوده و خدمات میز پذیرش شبانه روزی ارائه می گردد. کارکنان هتل بسیار مهربان بوده و بیشتر اتاق ها برای افراد غیرسیگاری طراحی شده است.

خدمات شستشوی لباس در اختیارتان قرار داده می گردد. این هتل هیچ گونه آسانسوری ندارد و در کافه هتل می توانید نوشیدنی گرم سفارش دهید. صبحانه رایگان برای شما مهمانان سرو می گردد و حتی اگر مایل بودید در اتاق نیز می توانید سفارش صبحانه دهید. هزینه ای که برای اتاق ها پرداخت می کنید شامل مالیات نمی گردد و مبلغ آن را باید جداگانه پرداخت کنید.

اگر چه ترانسفر فرودگاهی یا سرویس حمل و نقلی احتیاج به پرداخت جداگانه دارد اما با بهره مند شدن از آن خیال خود را آسوده می کنید. ورود به هتل کریس رم از ساعت 12:30 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود.

امکانات تفریحی هتل کریس رم

این هتل ارزان قیمت رم به ایستگاه مترو و مرکز شهر رم بسیار نزدیک بوده و شما مهمانان را برای رفتن و بازدید از جاذبه های شهر راهنمایی می نماید. می توانید خدمات گشت های درون شهری را از هتل بخواهید. کتابخانه هتل مکان بسیار آرامی برای مطالعه و خواندن روزنامه یا صرف چای و قهوه می باشد.

امکانات اتاق های هتل

16 اتاق هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تلفن، و امکاناتی برای افراد ناتوان یا کم توان مانند ویلچر است و فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. در فضای حمام خصوصی اتاق ها تنها دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. اتاق ها بسیار شاده تزئین شده اند با این حال اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید.

برای خانواده های مهمان در صورت احتیاج تخت و گهواره نوزاد در اتاق قرار داده می گردد و اگر تخت فنری اضافه درخواست دهید باید هزینه ای برای آن پرداخت کنید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل کریس رم می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل کریس رم

  • اتاق دبل برای یک بزرگسال: 17 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه اینترنت وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل: این اتاق، 17 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه حمام خصوصی دارد.
  • اتاق تریپل: یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ با 23 مترمربع متراژ را ارائه می دهد.
  • اتاق دوقلو: دو تخت یک نفره و 17 مترمربع متراژ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

ایستگاه متروی پولیکلینیک در 200 متری هتل قرار گرفته است. پیازا بولوگنا و انشگاه ساپیِنزا در 700 متری هتل قرار گرفته است که با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند. ویلا تورلونیا هم در 900 متری این هتل قرار گرفته که شما به راحتی می توانید به آنجا بروید.

  • ایستگاه ترمینال قطار رم: این ایستگاه در 1.4 کیلومتری هتل واقع شده که با 11 دقیقه سواری یا 22 دقیقه پیاده روی به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 14 دقیقه راهنمایی می نماید.
  • کلوسئوم: این بنای مشهور 2.7 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 13 دقیقه سواری یا 50 دقیقه پیاده روی به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 11 دقیقه راهنمایی می نماید.
  • رومن فوروم: 2.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر این راستا را پیاده بروید، 1 ساعته به آنجا می رسید. اتوبوس نیز شما را 30 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • فواره های تروی: 1.7 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، طی این راستا 14 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پیازا دی اسپانیا: این جاذبه تا محل اقامت شما، 2.7 کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، 15 دقیقه و اگر مترو سوار شوید، 18 دقیقه راه خواهد بود. پیاده هم نزدیک به 45 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • میدان ناوونا: این میدان در فاصله 3.6 کیلومتری قرار گرفته و تاکسی 14 دقیقه ای به این محل می رسد. اگر اتوبوس خط 87 را سوار شوید، 23 دقیقه راه خواهد بود. پیاده هم نزدیک به 52 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • کمپو دی فیوری: 3.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه و با اتوبوس 30 دقیقه راه خواهد بود.
  • قلعه سنت آنجلو: 4 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 17 دقیقه راه خواهد بود. ابتدای سوار اتوبوس شماره 87 شده و پس از طی راستای پیاده مترو سوار شده تا در مدت زمان 33 دقیقه به این محل می رسید.
  • سن فرانچسکو ا ریپا: این کلیسا، 3.4 کیلومتر تا هتل فاصله داشته که ماشین 17 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 75 بروید، طی این راستا 30 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 5 کیلومتر دورتر می باشد. با ماشین تقریبا 18 دقیقه راه خواهد بود. با مترو در مدت 32 دقیقه به این کلیسا می رسید.
  • موزه های واتیکان: میدان واتیکان و موزه های آن تا این هتل 3 ستاره، 5 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 17 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 7 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 31 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لئوناردو داوینچی: 25.2 کیلومتر دورتر است و از فرودگاه با تاکسی 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل کریس رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00161 رم، خیابان تروویسو 37

Via Treviso 37, 00161 Rome, RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 760

به "معرفی هتل 3 ستاره کریس در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره کریس در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید