70 هزار نقشه و بروشور برای معرفی مسجد جمکران در قم چاپ و توزیع شد

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قم گفت: در راستای اطلاع رسانی دقیق به زائران در ایام نوروز 70 هزار بروشور و نقشه برای معرفی مسجد مقدس جمکران چاپ و در میان زائران توزیع شد.

70 هزار نقشه و بروشور برای معرفی مسجد جمکران در قم چاپ و توزیع شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهدی حسین نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان قم در جریان سفرهای نوروزی گفت: در راستای اطلاع رسانی دقیق به زائران در این مدت 70 هزار بروشور و نقشه برای معرفی مسجد مقدس جمکران چاپ و در میان زائران توزیع شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم اضافه نمود: 40 هزار نقشه استان و شهر قم هم برای هدایت مسافران نوروزی چاپ و توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم در پایگاه های اطلاع رسانی در اختیار مسافران نوروزی نهاده شد.

وی اظهار داشت: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان قم هم 50 هزار بروشور که حاوی توضیحاتی از اماکن مذهبی، تاریخی، گردشگری و اقامتی در اختیار مسافران نوروزی نهاده شده است.

حسین نژاد اضافه نمود: در راستای اطلاع رسانی شایسته به مسافران نوروزی 120 بنر برای اطلاع رسانی ستاد اسکان در سطح شهر نصب شد. 15 دفتر هدایت برای اسکان مسافرین هم در تاسیسات اقامتی و اماکن اسکان موقت ایجاد شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به تقارن روزهای آغازین بهار سال جاری و ایام فاطمیه گفت: به همین خاطر کوشش کردیم در 48 بنر خوش آمدگویی که در مبادی ورودی شهر و نقاط تردد زائران توسط اداره کل میراث فرهنگی قم نصب شده، محتوای فاطمی دیده گردد.

وی با اشاره به نصب 21 بنر در سطح شهر برای معرفی جاذبه های گردشگری توضیح داد: در طول روزهای نوروز از زائران و گردشگران در هفت مکان تاریخی شهر قم استقبال می گردد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 700

به "70 هزار نقشه و بروشور برای معرفی مسجد جمکران در قم چاپ و توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 هزار نقشه و بروشور برای معرفی مسجد جمکران در قم چاپ و توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید