99 درصد اعتبارات میراث فرهنگی مصوب سفر رئیس جمهور به سمنان جذب شد

به گزارش مجله شرقیا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 99 درصد اعتبارات میراث فرهنگی مصوب سفر رئیس جمهور به سمنان جذب شد.

99 درصد اعتبارات میراث فرهنگی مصوب سفر رئیس جمهور به سمنان جذب شد

امیر کرم زاده ابراز داشت: اعتبار تخصیص یافته به استان سمنان در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در زمینه های مختلف مانند بازسازی بناهای تاریخی، انجام مطالعات و اجرای طرح های زیرساختی هزینه می گردد.

وی اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان مسئله ای در جذب اعتبارات پیرو سفر رئیس جمهور به استان ندارد و متناسب با تخصیص اعتبارات اجرای طرح ها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان توضیح داد: طبق طرح مجلس شورای اسلامی خاتمه سال اقتصادی که در گذشته تا تیر بود، تا شهریور تمدید شده است.

وی یادآور شد: آثاری در استان سمنان وجود دارد که حکایت از تمدن چند هزار ساله در استان سمنان دارد که این موضوع مایه فخر و مباهات است و با تخصیص اعتبارات و تقویت زیرساخت ها توسعه گردشگری در استان با اهتمام ویژه دنبال می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: دولت سیزدهم به منظور حفاظت از میراث فرهنگی، رونق گردشگری و صنایع دستی اعتبارات خوبی را در نظر گرفته که به جرات میتوان گفت طی چند سال اخیر کم نظیر بود و نشان از توجه ویژه در این بخش است.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2110

به "99 درصد اعتبارات میراث فرهنگی مصوب سفر رئیس جمهور به سمنان جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "99 درصد اعتبارات میراث فرهنگی مصوب سفر رئیس جمهور به سمنان جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید