آل کثیر: نژادمهدی پیراهنم را نمی کشید گل می زدم، باید این باخت را فراموش کنیم

به گزارش مجله شرقیا، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: باید باخت به سپاهان را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم.

آل کثیر: نژادمهدی پیراهنم را نمی کشید گل می زدم، باید این باخت را فراموش کنیم

علی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شکست خانگی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: شاهد بازی خوبی بودیم ولی حیف که امتیازی نگرفتیم. تمام بازی ها با توجه به شرایطی که در جدول داریم، برای ما حکم فینال را دارند و در این مسابقه هم محکوم به برد بودیم. سپاهان را خیلی خوب بررسی کردیم اما روی یک شوت از راه دور گل بدی خوردیم. در نیمه دوم هم با توجه به اینکه آنها 10 نفره شدند، 45 دقیقه رو به فوتبال تدافعی آوردند و ما هم هر چه زدیم به در بسته خورد.

وی ادامه داد: فوتبال همین است، یک روز ممکن است برنده شویم و یک روز هم ببازیم. در این بازی مستحق باخت نبودیم ولی دیگر همه چیز تمام شده و باید باخت به سپاهان را فراموش کنیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی این باخت را جبران کنیم.

آل کثیر در مورد صحنه اخراج محمد نژادمهدی و شانسی که برای گل زدن داشت، توضیح داد: در آن صحنه اگر نژادمهدی پیراهنم را نمی کشید به سپاهان گل می زدم و شاید نتیجه بازی طور دیگری رقم خورد. به هر حال این بازی دیگر تمام شده و باخت در هر شرایطی برای ما ناراحت کننده است. کوشش می کنیم تا این باخت را جبران کنیم.

مهاجم نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد کار این تیم برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت شده است؟ اعلام کرد: در نیم فصل دوم از 4 بازی 6 امتیاز گرفتیم و این بد نیست. خیلی انگیزه داریم تا نتایج خوبی بگیریم و با کوشش بازیکنان و حمایت طرفداران در لیگ برتر می مانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1649

به "آل کثیر: نژادمهدی پیراهنم را نمی کشید گل می زدم، باید این باخت را فراموش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: نژادمهدی پیراهنم را نمی کشید گل می زدم، باید این باخت را فراموش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید