تهران میزبان جام باشگاه های والیبال آسیا شد

به گزارش مجله شرقیا، میزبانی جام باشگاه های والیبال قهرمانی آسیا با انصراف شهرداری ارومیه به تهران رسید.

تهران میزبان جام باشگاه های والیبال آسیا شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 25 اردیبهشت تا یکم خردادماه سال 1401 با حضور 11 تیم از 10 کشور آسیا برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود این رقابت ها به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار گردد که با توجه به محرومیت های اقتصادی این باشگاه ازسوی فدراسیون جهانی والیبال و با وجود دادن چندین مهلت و فرصت فدراسیون والیبال به شهرداری ارومیه، این باشگاه نتوانست رضایت شاکیان خود از FIVB را جلب نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه با وجود کوشش های و مذاکرات فراوان اعلام کردند که نمی توانند این مسائل را رفع نمایند و از حضور و میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا انصراف دادند. این در حالی بود که مسئولین فدراسیون والیبال در نظر داشتند آذرباتری را به عنوان میزبان این رقابت ها اعلام نمایند که مسئولین این تیم هم اعلام کردند نمی توانند میزبانی این رقابت ها را بر عهده گیرند.

بر این اساس و با توجه به ترافیک رویدادهای بین المللی والیبال ایران در سال آینده، فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2022 را در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کند و تهران را به عنوان شهر میزبان این رقابت ها به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی کرد.

بدین ترتیب علاوه بر قهرمان لیگ برتر والیبال سال 1400 ایران، یک تیم دیگر از ایران به عنوان میزبان این رقابت ها در مسابقات باشگاه های مردان آسیا حضور خواهد یافت که فدراسیون والیبال در روزهای آینده پس از سرانجام لیگ برتر 1400 در این خصوص تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2062

به "تهران میزبان جام باشگاه های والیبال آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران میزبان جام باشگاه های والیبال آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید