ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

به گزارش مجله شرقیا، در این مطلب از ابزار سفر با بامپ (Bump) آشنا خوهید شد. بامپ ابزاری تخم مرغی شکل است که هم به عنوان شارژر دیواری و هم پاوربانک (شارژر همراه) استفاده می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

این روزها، در زمینه ساخت شارژر های قابل حمل نوآوری های چندانی به چشم نمی خورد و معمولا شارژرها ظاهری مشابه یک مستطیل مکعب دارند و تنها چیزی که باعث تفاوتشان از هم می گردد مقدار و رنگ های متنوع آنها است. در عین حال، یکی از چیزهایی که درباره شارژرها خوشایند به نظر می رسد این است که اغلب قیمتی مناسب دارند و کاربردی هستند.

البته، اگر شما در پی چیزی متفاوت هستید، بد نیست این مقاله از ابزار سفر را بخوانید و با شارژر بامپ (Bump) آشنا شوید. این شارژر را می توانید با قیمتی حدود 150 هزار تومان (40 دلار) بخرید و مطمئن باشید از خرید خود راضی خواهید بود، چراکه این شارژر با بسیاری از شارژرهای موجود متفاوت است.

این ابزار کوچک و سبک، شارژ تلفن همراه را برای شما آسان تر خواهد نمود. با خرید بامپ، یک شارژر دیواری و یک پاوربانک را در یک ابزار خواهید داشت ـ ابزاری که هم قابلیت شارژ گوشی های اپل و هم اندروید را دارد. بنابراین اگر به همراه خانواده سفر می روید و گوشی هایی با برندهای متفاوت دارید، نیازی به همراه بردن چند شارژر نخواهید داشت.

یک بامپ همراه داشته باشید و با استفاده از پریز برق یا به صورت سیار گوشی خود را شارژ کنید. چنگک های تاشو این دستگاه را می توانید به راحتی باز و بسته کنید و بامپ را از یک شارژر برقی به یک پاور بانک قابل حمل تبدیل کنید. با داشتن باتری 3400 میلی آمپری و قابلیت یک و نیم بار شارژ گوشی های همراه، بامپ قوی ترین پاوربانک موجود در بازار نیست؛ اما قطعا یکی از خاص ترین ها است.

طراحی کوچک، سبک و زیبا، بامپ را به ابزاری کاربردی تبدیل نموده که هر جا و هر زمان می توانید همراه داشته باشید. اگر در خانه هستید، از آن به عنوان شارژر برقی و اگر در سفر هستید به عنوان پاوربانک بهره ببرید. بامپ در چهار رنگ زیبای مشکی، آبی، قرمز و صورتی موجود است.

  • طول: 8/7 سانتی متر | عرض: 3/8 سانتی متر
  • ولتاژ: 100-240
  • باتری: لیتیوم - یون 3350 میلی آمپر

دانلود720P | دانلود 1080P

ابزار سفر دوشنبه ها و چهارشنبه ها، ساعت 11:59 شب در خبرنگاران منتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: کجارو / needabump.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1964

به "ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید