برترین لوازم جانبی مک بوک ایر؛ کاربردی ترین ها برای انتخاب

به گزارش مجله شرقیا، مک بوک ایرهای اپل به علت باریک و سبک بودن بدنه و بعلاوه بهره گیری از پردازنده های قدرتمند محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا نموده اند و یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می روند. با این حال شاید همه کاربران نتوانند به راحتی به لوازم جانبی این لپ تاپ محبوب دسترسی پیدا نمایند. اگر جزو این دسته از کاربران هستید و یا قصد خرید مک بوک ایر را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین لوازم جانبی مک بوک ایر خبرنگاران قصد داریم کاربردی ترین لوازم جانبی این لپ تاپ را در دسته بندی های مختلف به شما معرفی کنیم تا به راحتی به برترین محصولات دسترسی پیدا کنید.

برترین لوازم جانبی مک بوک ایر؛ کاربردی ترین ها برای انتخاب

لوازم جانبی مک بوک ایر: هاب

هاب 7 پورت USB-C انکر مدل A8352HA1

لیست راهنمای خرید برترین لوازم جانبی مک بوک ایر موجود در بازار را با معرفی هاب ها و در اولین مورد، با معرفی یکی از برترین و پرفروش ترین محصولات یعنی هاب 7 پورت USB-C انکر مدل A8352HA1 شروع می کنیم. محصولات انکر آنقدر شناخته شده هستند که هیچ احتیاجی به تعریف و تمجید ندارند. این محصول انکر مجهز به 7 پورت کاربردی است تا کمبودهای لپ تاپ گران قیمت شما را جبران کند. این هاب دارای 2 پورت USB 3.0 (با نرخ انتقال اطلاعات تا5Gbps سرعت) یک پورت USB-C (امکان شارژ سریع PD تا حداکثر توان 60 وات)، یک پورت LAN (با امکان انتقال اینترنت با سرعت بالا)، درگاه Micro SD و درگاه SD (با قابلیت انتقال اطلاعات تا سرعت 104MB/s) و پورت HDMI با پشتیبانی از 4K دارد. البته به غیر از انتقال اطلاعات، شما می توانید از درگاه های USB-C برای شارژ کردن دستگاه های مختلف نیز بهره ببرید. وزن سبک 165 گرمی این محصول موجب شده تا به راحتی بتوانید آن را حمل و نقل کنید و بعلاوه از تمامی سیستم عامل های ویندوز و مک به طور کامل پشتیبانی می نماید تا محدودیتی در این مورد نداشته باشید.

هاب 16 پورت باسئوس مدل Working Station BG

اگر در پی خرید یک هاب با طیف گسترده ای از پورت ها برای لپ تاپ های اپلی خود هستید، شما می توانید هاب 16 پورت باسئوس مدل Working Station BG را به عنوان یکی از لوازم جانبی مک بوک ایر M1 یا لوازم جانبی مک بوک ایر 2020 برای خرید در نظر بگیرید. این محصول که تقریباً 400 گرم وزن دارد، از آلیاژ آلومینیوم فراوری شده تا در برابر ضربات مقاوم باشد. البته به علت وزن و میزان بزرگش جابه جایی آن خیلی راحت نیست. این محصول مجهز به 16 پورت خروجی (HDMIx1 ، USB3.0x3 ، USB2.0x2 ، RJ45 ، USB-Cx4 ، TF ، SD ، AUX ، VGAx1 و DC) است و قابلیت اتصال هارد، فن و دیگر موارد را نیز دارد. بعلاوه این هاب از سرعت انتقال داده 5 گیگابایت بر ثانیه نیز پشتیبانی می نماید تا مسئله ای از این بابت نیز نداشته باشید. یک چراغ آبی نیز روی بدنه این هاب تعبیه شده که جلوه بسیار زیبایی به آن داده است. این محصول از وضوح تصویر 4K HD و VGA نیز پشتیبانی می نماید.

هاب 9 پورت USB-C یوگرین مدل CM274-70301

از دیگر هاب های پرپورت و باکیفیت بازار در راهنمای خرید برترین لوازم جانبی مک بوک ایر، می توان به هاب 9 پورت USB-C یوگرین مدل CM274-70301 اشاره نمود که می تواند محدودیت های لپ تاپ گران قیمت شما را تا حد بسیاری زیادی توسعه دهد. این محصول از بدنه ای آلومینومی فراوری شده تا در برابر ضربات احتمالی مقاوم باشد و بعلاوه برای حمل و نقل آن، کاربران هیچ مسئله ای نداشته باشند. هاب یوگرین مدل CM274-70301 یک خروجی USB-C، دو عدد درگاه USB 3.0 با حداکثر سرعت انتقال 5 گیگابایت بر ثانیه و یک HDMI با کیفیت با پشتیبانی از 4K و 1080P 120HZ دارد. بعلاوه دیگر پورت های این محصول شامل یک عدد ورودی شبکه RJ45 با سرعت 10/100/1000، VGA با کیفیت 1080p@60Hz، درگاه SD/TF و پورت PD (پاور ساپلای) با قابلیت پشتیبانی از توان حداکثری 100 وات می گردد. حداکثر سرعت انتقال این هاب برای مموری 80 مگابیت بر ثانیه مشخص شده است.

لوازم جانبی مک بوک ایر: کیبورد بی سیم

کیبورد لاجیتک مدل K380

از آنجایی که کیبورد لپ تاپ های اپل میزان و ابعاد بسیار کوچکی دارند، ممکن است بسیاری از کاربران در پی خرید یک کیبورد باکیفیت و در عین حال راحت برای کار با مک بوک ایر خود هستند و در این زمینه ما کیبورد لاجیتک مدل K380 را به آن ها پیشنهاد می کنیم. اول از همه باید به طراحی ارگونومیک این محصول اشاره کنیم که تا ساعت ها کار کردن با آن، به هیچ عنوان مچ دست شما را خسته نمی نماید. این کیبورد لاجیتک به وسیله دانگل بلوتوث به لپ تاپ شما متصل می گردد و تا 10 متر مسافت به خوبی پشتیبانی می نماید. انرژی مورد احتیاج این کیبورد به وسیله 2 عدد باتری AAA تامین می گردد و تا مدت ها احتیاج به تعویض آن ندارید. این محصول 84 دکمه ای بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. دکمه های این کیبورد بسیار نرم و روان هستند و در هنگام تایپ کردن هیچ صدایی فراوری نمی نمایند. 15 عدد کلید میانبر نیز روی این محصول تعبیه شده که کاربران قادر به استفاده از آن هستند.

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K480

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K480 به علت ارائه قابلیت های بسیار کاربردی و داشتن قیمتی مناسب در راهنمای خرید برترین لوازم جانبی مک بوک ایر خبرنگاران قرار گرفته است. در نگاه اول، طراحی بسیار جالب این کیبورد خودنمایی می نماید. این محصول مجهز به 81 دکمه است که به صورت جزیره ای در کنار هم قرار گرفته شده اند تا به راحتی کاربران بتوانند به انجام کارهای مختلف بپردازند و حتی در تایپ سریع نیز دچار اشتباه نشوند. این محصول علاوه بر سیستم عامل مک، از دیگر سیستم عامل های ویندوز و iOS و اندروید نیز پشتیبانی می نماید و قابلیت متصل شدن به سه دستگاه مختلف به صورت همزمان را نیز دارد. این محصول بعلاوه انرژی خود را از دو باتری سایز AAA تأمین می نماید و در قسمت بالایی آن، داک نگهدارنده گوشی هوشمند یا تبلت دیده می گردد که می توانید از آن بهره ببرید. برد این محصول نیز حدود 10 متر است و برای استفاده از آن، احتیاج به نصب هیچ نرم افزاری نخواهید داشت. این کیبورد از ابعاد 19 سانتی متر در 29 سانتی متر بهره می برد و 820 گرم وزن دارد.

لوازم جانبی مک بوک ایر: شارژر

آداپتور برق 45 وات مدل مگ سیف 2

اگر در پی خرید شارژر باکیفیت و بادوام برای مک بوک ایر خود هستید، پیشنهاد ما به شما آداپتور برق 45 وات مدل مگ سیف 2 است. این محصول حدود 180 گرم وزن دارد و با ابعاد 10x7x3 سانتی متری خود، گزینه مناسبی برای حمل و نقل به شمار می رود. کابل منعطف این محصول، به راحتی و آسانی دور آداپتور جمع می گردد و بدنه باکیفیت آن، در برابر خط و خش و گرد و غبار از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد. نحوه اتصال این شارژر اوریجینال به مک بوک ایر آهن ربایی است و از حداکثر توان خروجی 45 وات پشتیبانی می نماید. این محصول برای تامین انرژی مورد احتیاج مدل های مختلف مک بوک ایر مناسب است.

شارژر دیواری 100 وات باسئوس مدل GaN5 PRO 100W به همراه کابل تبدیل USB-C

گاهی اوقات احتیاج دارید تا علاوه بر مک بوک، دستگاه های هوشمند دیگر خود را نیز شارژ کنید، اما صرفاً یک آداپتور در دسترس دارید. اینجاست که اهمیت خرید شارژرهای دیواری خود را نشان می دهد و در همین زمینه می توان به یک محصول فوق العاده باکیفیت از برند باسئوس یعنی شارژر دیواری 100 وات مدل GaN5 PRO 100W اشاره نمود. این شارژر از متریال PC ساخته شده و در برابر ضربه کاملاً مقاوم است. روی بدنه این محصول شاهد قرارگیری یک پورت USB-C و یک پورت USB هستیم که از پروتکل PD پشتیبانی می نمایند و به طور کلی حداکثر توان خروجی آن ها 100 وات نیز است. به لطف این توان خروجی، شما می توانید مک بوک ایر و سایر لپ تاپ های خود را به طور کاملاً ایمن با این شارژر دیواری شارژ کنید. پشتیبانی از قابلیت فست شارژ به ویژه استانداردهای کوالکام موجب شده تا فرآیند شارژ شدن ضمن داشتن سرعت بالا، با ایمنی کامل صورت گیرد. باسئوس از فناوری پیشرفته Baseus Cooling Technology در این شارژر دیواری استفاده نموده تا حرارت فراوری شده به باتری لپ تاپ و سایر دستگاه های متصل به آن آسیب نرساند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این شارژر دیواری می توان به پهنای باند بالا، رسانایی گرمایی زیاد، مقاومت گرمایی زیاد، مقاوم تابشی، مقاومت در برابر اسید و قدرت و استحکام بالا اشاره نمود. یک کابل USB-C باکیفیت نیز در جعبه این محصول به شما تقدیم می گردد.

لوازم جانبی مک بوک ایر: کیف محافظ

کیف چرمی آیپرل مناسب برای مک بوک ایر 13 اینچی

محافظت از لپ تاپ ، با توجه به قیمت بسیار بالای آن، یک امر کاملاً ضروری به شمار می رود. در همین زمینه استفاده از کیف های محافظ می تواند تا حدود بسیار زیادی ضامن سلامت لپ تاپ شما باشد. کیف چرمی آیپرل مناسب برای مک بوک ایر 13 اینچی طراحی و روانه بازار شده حدود 300 گرم وزن دارد و با استفاده از آن، هیچ سنگینی احساس نخواهید کرد. این محصول ویژگی ضد ضربه دارد و در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی به خوبی از لپ تاپ شما محافظت می نماید. این کیف مک بوک ایر 13 کیفیت و دوام مناسبی دارد و به هیچ عنوان در اثر استفاده زیاد پوسته پوسته نمی گردد. لایه داخلی این کیف در قسمت بدنه لپ تاپ روکش میکروفیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه آن را در بر می گیرد. بعلاوه برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. این محصول قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد که می تواند برای استفاده کاربران بسیار کاربردی باشد.

کاور جی سی پال مدل MacGuard مناسب برای مک بوک ایر 11 اینچی

اگر برای مک بوک ایر 11 اینچی خود در پی یک کاور محافظ باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، کاور جی سی پال مدل MacGuard می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما باشد. این کاور حدود 100 گرم وزن دارد و هیچ مسئله ای برای حمل و نقل کاربران به وجود نمی آورد. این کاور محافظ با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور لپ تاپ به خوبی از آن در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می نماید. این کاور شفاف طراحی مجذوب کننده لپ تاپ شما را از نظرها مخفی نمی نماید و رنگ آن نیز در گذر زمان تغییر پیدا نخواهد کرد. برش اجرا شده برای پورت ها با دقت بسیار بالایی اجرا شده اند و برای بهره گیری از این موارد هیچگونه مزاحمتی را ایجاد نمی نماید.

لوازم جانبی مک بوک ایر: محافظ صفحه نمایش

محافظ صفحه نمایش کوتتسی مدل MB1009 مناسب برای مک بوک ایر 13 اینچی

صفحه نمایش لپ تاپ های ما همواره در معرض آسیب هستند. از آن جایی که این دستگاه ها قابلیت حمل و نقل دارند، ریسک آسیب تماشا آن ها بسیار بالاست و مانند یک شیشه احتمالا شکستن دارند. بنابراین استفاده از یک محافظ صفحه نمایش خوب که در برابر خط و خش های احتمالی و شکستن مقاومت بالایی نشان دهد، برای لپ تاپ ما بسیار لازم است. اگر از کاربران مک بوک ایر 13 اینچی هستید، می توانید محافظ صفحه نمایش کوتتسی مدل MB1009 را به عنوان یکی از گزینه های خرید خوب برای خود در نظر بگیرید. این محصول به طور کامل همه بخش های نمایشگر 13 اینچی مک بوک ایر را دربر می گیرد و پوشش همه جانبه ای را ارائه می دهد. استفاده از این محافظ نمایشگر، هیچ تغییری در کیفیت تصاویر و نمایش محتواهای تصویری ایجاد نمی نماید و همچون قبل می توانید از لپ تاپ خود بهره ببرید. این محصول ضخامت بسیار کمی دارد، اما در عین حال در برابر لکه ها، ذرات چربی، قطرات آب مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد و خیال شما را از این بابت راحت می نماید.

محافظ صفحه نمایش آیپرل مناسب برای مک بوک ایر 11 اینچی

محافظ صفحه نمایش آیپرل که برای مک بوک ایر 11 اینچی طراحی و روانه بازار شده، حدود 10 گرم وزن دارد و به خوبی از تمام بخش های نمایشگر لپ تاپ شما محافظت می نماید. این محصول از جنس شیشه است و برای محافظت و زیبایی نمایشگر دستگاه شما مورد استفاده قرار می گیرد. گلس آیپرل به منظور جلوگیری از خط و خش افتادن، ساییده شدن و کثیف شدن لپ تاپ و مانیتور شما عرضه شده و ابعاد آن نیز به 26 در 15 میلی متر می رسد. ضخامت این محافظ نمایشگر بسیار مناسب است و استفاده از آن، هیچ تغییری در کیفیت و وضوح رنگ ها ایجاد نمی نماید. برای نصب کردن این محافظ روی نمایشگر لپ تاپ خود احتیاجی به هیچ ابزاری ندارید و خیلی ساده و آسان می توانید این کار را انجام دهید. این محصول بعلاوه از انعکاس تصویر و نور شدید محیط اطراف شما جلوگیری می نماید.

لوازم جانبی مک بوک ایر: محافظ کیبورد

محافظ کیبورد کوتتسی مدل MB1016 مناسب برای مک بوک ایر 13 اینچی

یکی دیگر از کالاهای مهم برای مراقبت از لپ تاپ، محافظ کیبورد لپ تاپ است. محافظ های صفحه کلید می توانند احتمال آسیب تماشا این بخش مهم از دستگاه شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند. در همین زمینه به معرفی و آنالیز محافظ کیبورد کوتتسی مدل MB1016 که برای مک بوک ایر 13 اینچی طراحی و روانه بازار شده می پردازیم. این محصول از جنس پلاستیک TPU بسیار نازک فراوری شده که کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند از صفحه کلید لپ تاپ شما به برترین شکل ممکن مراقبت کند. این محافظ کیبورد مک بوک ایر 2020 قابلیت شست وشو با آب را دارد و کاربران می توانند بعد از شستن محافظ به همان صورت قبلی از آن بهره ببرند. این محصول دقیقاً به صورت قالب و فیکس روی کیبورد این لپ تاپ قرار می گیرد و هیچگونه مزاحمتی برای تایپ و لمس کیبورد برای کاربران به وجود نمی آورد. نصب این محصول نیز بسیار ساده و آسان است و در برابر گردوغبار از کیبورد شما محافظت می نماید.

محافظ کیبورد آی پرل مناسب برای مک بوک ایر 11 اینچی

استفاده از محافظ صفحه کلید برای کسانی که از لپ تاپ خود در مکان های عمومی استفاده می نمایند، یک امر لازم است. کاربران مک بوک ایر 11 اینچی می توانند محافظ کیبورد آی پرل را به عنوان یکی از برترین لوازم جانبی مک بوک ایر برای خرید خود در نظر بگیرند. این محصول حدود 20 گرم وزن دارد و به طور کامل از همه بخش های کیبورد لپ تاپ شما به خوبی محافظت می نماید. این کاور محافظ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی راحت و ساده می توان از آن روی کیبورد مک بوک ایر استفاده کرد. این محصول قابلیت شست وشو با آب را دارد و در صورت کثیفی به راحتی می توان آن را با آب تمیز کرد. محافظ کیبورد آی پرل در برابر خط وخش و ضربات احتمالی به کیبورد لپ تاپ شما کاملاً مقاوم است و هیچ اختلالی برای تایپ کردن ایجاد نمی نماید. با این حال محافظ های پلاستیکی مقرون به صرفه تر کیبورد ممکن است با گذشت زمان تخریب شوند و رنگ زردی به خود بگیرند که البته با توجه به قیمت مناسب آن، چندان مهم نیست.

لوازم جانبی مک بوک ایر: برچسب تزئینی

برچسب تزئینی ونسونی مدل iGlasses مناسب برای مک بوک ایر 13 اینچی

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند تا به شخصی سازی بخش های مختلف بدنه لپ تاپ خود بپردازند و برای این کار از برچسب های تزئینی استفاده می نمایند. در همین زمینه می توانیم به برچسب تزئینی ونسونی مدل iGlasses اشاره کنیم که برای استفاده کاربران مک بوک ایر 13 اینچی عرضه شده است. این محصول جنس باکیفیتی دارد و چسب محکم آن در اثر گرمای بدنه به هیچ عنوان از بین نمی رود. این برچسب تزئینی در برابر آب و عرق مقاوم است و در صورت کثیفی امکان شست وشو با آب را نیز دارد. رنگ مشکی این محصول با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در فروشگاه خبرنگاران به فروش می رسد.

کاور آی پیرل مدل Crystal Case مناسب برای مک بوک ایر 11 اینچی

راهنمای خرید لوازم جانبی مک بوک ایر خبرنگاران را با معرفی و آنالیز کاور آی پیرل مدل Crystal Case به سرانجام می رسانیم. این محصول که برای مک بوک ایر 11 اینچی کاملاً مناسب است، کیفیت و جنس بسیار خوبی دارد و در چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و صورتی در فروشگاه خبرنگاران به فروش می رسد. این کاور 250 گرم وزن دارد و ظاهر بسیار مجذوب کنندهی به لپ تاپ گران قیمت شما می بخشد. بعلاوه این محصول در برابر خط وخش و ضربات احتمالی، از لپ تاپ شما محافظت می نماید.

سخن سرانجامی

در راهنمای خرید برترین لوازم جانبی مک بوک ایر خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 15 لوازم جانبی کاربردی و باکیفیت از محصولات مختلف پرداختیم تا اگر به آن ها احتیاج داشتید، به راحتی بتوانید آن ها را برای خودتان بخرید. به نظر شما کدام یک از لوازم جانبی معرفی شده کاربرد بیشتری دارد؟ شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2268

به "برترین لوازم جانبی مک بوک ایر؛ کاربردی ترین ها برای انتخاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لوازم جانبی مک بوک ایر؛ کاربردی ترین ها برای انتخاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید