اجاره ویلا در سه شهر محبوب شمال با لوکس ویلا

به گزارش مجله شرقیا، استان مازندران همیشه مقصد محبوب تهرانی نشین ها برای فرار از آلودگی و شلوغی شهر هستند. در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه شاهد ترافیک های سنگین محورهای شمالی کشور هستیم اما می خواهیم در ادامه سه شهر محبوب شمالی کشور را معرفی کنیم که در تعطیلات می توانند مقاصد جذابی باشند.

اجاره ویلا در سه شهر محبوب شمال با لوکس ویلا

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نگاهی به جاهای دیدنی محمودآباد

محمودآباد شهری در منطقه شرقی مازندران است که برای دسترسی به آن می بایست از جاده های هراز و فیروزکوه استفاده کرد. کوتاه ترین و سریع ترین راه دسترسی به محمودآباد، جاده هراز است اما در مواقعی که شاهد ترافیک های سنگین جاده هراز، استفاده از جاده فیروزکوه منطقی تر است.

گردشگران برای اجاره ویلا در محمودآباد با توجه به بودجه و سلیقه، انتخاب های مختلفی دارند. در این شهر هم سوئیت های ارزان وجود دارد، هم ویلاهای عادی و استخردار و هم ویلاهای لوکس که بعضی از آن ها در نوار جنگلی قرار دارند و بعضی نیز در نوار ساحلی که دارای ساحل اختصاصی نیز هستند.

محمودآباد در ایام تعطیل، شاید به صورت قابل توجهی شلوغ باشد اما همیشه خلوت تر از شهرهای محبوب دیگر بوده و گردشگران می توانند به راحتی در شهر گشت و گذار نمایند. محمودآباد هایپرمارکت های مختلفی از جمله سرای گردشگری سیمرغ دارد تا مسافران بتوانند مایحتاج مورد احتیاج خود را تهیه نمایند و همچنین، دو بازار بزرگ با نام بازار الغدیر و ولیعصر در نیز در مرکز شهر هستند که انواع سوغاتی های مختلف شمال را می توان در آن ها پیدا کرد.

اما محمودآباد جاهای دیدنی بسیاری ندارد و محبوب ترین جاذبه های دیدنی محمودآباد شامل روستای اهلم و جنگل های سرسبز اطراف روستا هستند لذا گردشگران برای بازدید از جاذبه های دیدنی می بایست به مناطق اطراف ازجمله سرخرود، ایزدشهر، آمل و غیره مراجعه نمایند. گفتنی است گردشگران در هر کجای محمودآباد که باشند، به ساحل شهر دسترسی دارند و سواحل محمودآباد از جمله بکر ترین سواحل استان مازندران می باشد برخلاف بیشتر شهرهای شمالی کشور که نه تنها شلوغ هستند بلکه برای ورود به ساحل نیز می بایست هزینه ورودی پرداخت گردد.

معرفی جاهای دیدنی متل قو

یکی از لوکس ترین و بهترین شهرهای شمالی کشور، متل قو است که از عوامل بزرگ ترافیک های جاده چالوس می باشد. امروزه متل قو به لطف برج های بزرگ زاده، تفریحات آبی لوکس، ویلاهای بی نظیر و جاذبه های دیدنی مختلف به پاتوق ثروتمندان تبدیل شده و همیشه خودروهای جذابی را در خیابان های شهر میبینیم.

اگر به دنبال تجربه متفاوتی از سفر به شهرهای شمالی کشور هستید، متل قو بی شک می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. گردشگران برای اجاره ویلا در متل قو همیشه با ویلاهای لوکس روبرو می شوند که در نوار ساحلی و جنگلی شهر واقع شده و به دلیل اینکه ویلاهای جنگلی عموماً دوبلکس هستند و گردشگران چشم انداز زیبایی از جنگل و دریا دارند، از قیمت های به مراتب بیشتری نسبت به ویلاهای ساحلی برخوردارند.

از جمله مناطق دیدنی متل قو می توان به روستای اسب چین، غار معروف دانیال که در میان بزرگترین غارهای ایران قرار گرفته است، جنگل های زیبای سلمانشهر و همچنین، رستوران های بی نظیر مانند رستوران فرزین، ملورین و غیره اشاره نمود. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر به متل قو سفر کردید، نگاهی هم به تفریحات برج های بزرگ زاده بیاندازید چراکه برج های متل قو، در طبقات زیرین خود دارای سالن های چند منظوره ورزشی، در طبقات دیگر مرکز خرید بزرگ و لوکس و همچنین در ساحل خود دارای تفریحاتی مانند جت اسکی، قایق سواری، موتور کوهستانی و غیره می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید برج های بزرگ زاده را شخصی با نام احد عطیم زاده که از بزرگترین تاجران فرش در دنیا به حساب می آید ساخته شده است. احد بزرگ زاده شخصی است که در 7 سالگی تحصیل را رها کرد و وارد بازار فرش شد و توانست بعد از 7 سال، در سن 14 سالگی با سرمایه خود مغازه فرش فروشی در تبریز افتتاح کند. امروزه احد بزرگ زاده نه تنها یکی از بزرگترین تاجران فرش در دنیا است بلکه سالانه صدها کودک یتیم را هم به سرپرستی قبول می نماید.

معرفی فریدونکنار و جاهای دیدنی آن

فریدونکنار شهری در منطقه شرقی مازندران است که همیشه میزبان گردشگران بسیاری در تمام فصول می باشد. در فصل های بهار و تابستان گردشگران می توانند از اجاره ویلا در فریدونکنار لذت برده و به تماشای جنگل های سرسبز و دریا بپردازند و در فصل زمستان، به سراغ تالاب های اطراف شهر بروند چراکه با فرا رسیدن فصل سرما، پرندگان مهاجر مانند قوها، غازهای وحشی، اردک و همچنین تنها درنای سفید سیبری به تالاب های فریدونکنار می آیند تا چند ماهی را مهمان شهر باشند که این موضوع باعث شده برای کسانی که به دنبال رزرو ویلا فریدونکنار هستند یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی فریدونکنار، تالاب های شهر باشد. پیشنهاد می کنیم در سفر به فریدونکنار، نگاهی هم به معروف ترین پارک شهر با نام پارک لاله نیز بیاندازید که بزرگ و سرسبز بوده و در جذاب ترین باغ پرندگان فریدونکنار نیز در باغ قرار گرفته است که بازدید از آن و مشاهده انواع حیوانات، پرندگان، آبزیان و غیره از نزدیک، خالی از لطف نیست.

معروف ترین منطقه تفریحی و توریستی فریدونکنار، شهرک خزرشهر است. خزرشهر دو شهرک جنوبی و شمالی دارد که خزرشهر جنوبی در منطقه جنگلی واقع شده و خزرشهر شمالی دارای ساحل اختصاصی است. شهرک خزرشهر یکی از لوکس ترین مناطق تفریحی و مسکونی استان مازندران به حساب می آید که بیشتر ویلاهای ساخته شده در شهرک، بسیار لوکس و جذاب هستند. گردشگران در شهرک خزرشهر شمالی می توانند ساعت ها در ساحل اختصاصی شهر، از ساحل بکر لذت برده، در رستوران ها کافه های شهر بنشینند و همچنین، پلاژ اختصاصی برای بانوان نیز وجود دارد. در آخر خوب است بدانید هرکسی نمی تواند وارد شهرک خزرشهر گردد و تنها مالکان ویلاهای شهرک و یا مهمانانشان می توانند وارد شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1262

به "اجاره ویلا در سه شهر محبوب شمال با لوکس ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا در سه شهر محبوب شمال با لوکس ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید