احتمال غیبت مهاجم آرژانتین در دیدار مقابل ایران

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: با مصدومیت مهاجم آرژانتینی ناپولی در دیدار مقابل اینتر شاید وی شانس حضور در فینال جام حذفی ایتالیا و حتی جام جهانی 2014 برزیل را از دست بدهد.

احتمال غیبت مهاجم آرژانتین در دیدار مقابل ایران

به گزارش خبرنگاران، در جریان دیدار شب گذشته (شنبه) دو تیم اینتر و ناپولی در چارچوب رقابت های سری A ایتالیا که به تساوی بدون گل انجامید، گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی در برخوردی که با مارکو آندرولی، مدافع اینتر داشت دچار مصدومیت و در دقیقه 86 مجبور به ترک زمین شد.

پس از مصدومیت مهاجم تیم ملی آرژانتین عنوان شد که شاید وی شانس حضور در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل را هم از دست بدهد، هرچند رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که مهاجم پیشین رئال مادرید دچار شکستگی از ناحیه مچ نشده و مشکل او تنها یک پیچ خوردگی جزئی است.

باشگاه ناپولی هم با انتشار بیانیه ای در مورد وضعیت مهاجم 26 ساله اش اظهار داشت: گونزالو هیگواین از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شده است و تا چند روز آینده مورد ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت.

رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی در این خصوص گفت: هیگواین از ناحیه مچ پا دچار ضرب دیدگی شده است و تا چند روز دیگر وضعیتش تعیین خواهد شد. در حال حاضر دقیقاً نمی دانیم که مشکل گونزالو چیست.

ناپولی در فینال جام حذفی ایتالیا باید به مصاف فیورنتینا برود و شاید هیگواین این بازی را از دست بدهد.

آرژانتین یکی از تیم های همگروه تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه F مسابقات جام جهانی 2014 برزیل است که دومین دیدار خود در مرحله گروهی این رقابت ها به مصاف شاگردان کارلوس کی روش خواهد رفت.

در زیر تصاویر مصدومیت مهاجم آرژانتینی ناپولی را می بینید.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 476

به "احتمال غیبت مهاجم آرژانتین در دیدار مقابل ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت مهاجم آرژانتین در دیدار مقابل ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید